Blaumar reviews

5,7
4,7

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Voor alle voorzieningen moetsen we naar de overkant van de straat naar Hotel BlauCel.

Voor zwembad, bar, restaurant, receptie etc moesten we naar de overkant van de straat in Hotel Blaucel (via een tunnel of via de straat) De animatie was niet meer dan een DJ met verschrikkelijk oude muziek en een goochelshow, waar we niet de moed voor hadden om de overkant te wagen.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Fijn hotel

Blaumar is een fijn hotel in Blanes, onder de grond geschakeld met het aan de overkant liggende hotel Blaucel, waar je als vakantieganger van profiteert omdat je gebruik kan maken van beide hotelfaciliteiten, ligging op 100 meter van het strand, wij hadden een all inclusive arrangement, eten en drank was prima en gevarieerd, veel verse visgerechten, prima schoonmaak van de kamer, fijne zwembaden, over het algemeen vriendelijk personeel (je hebt overal altijd wel een menselijke dissonant er tussen zitten), een weekje reuze naar ons zin gehad, aanbevelenswaardig hotel.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Darius

The food is terrible the place is terrible. There is nothing to do

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Mooi hotel, erg stoffig en niet goed school.

Onder de bedden was het erg stoffig, duidelijk dat dit niet wekelijks word bijgehouden. De meiden werkte wel echt hard. Had de hele week 1 dame alleen gezien die aan het schoonmaken was. Was wel erg vriendelijk! Qua eten vond ik het echt tegen vallen. De eerste dag was het oké, maar daarna at ik bijna niet meer. Het was niet lekker flauw, en vaak ook hetzelfde. Fruit was er genoeg en vers.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Heerlijk hotel..

Enigste min punt is de kwaliteit van WIFI.. Zeer slecht ontvangst en viel vaak uit.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Leuk hotel met een uitstekend buffet.

Het hotel had een uitstekende ligging ten opzichte van het strand. Fijne kamers en uitstekend en gevarieerd eten. Goede schoonmaak.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Heeft een goede ligging maar daar blijft het bij

De ligging was goed. We hadden alleen ontbijt dit was prima te eten, service bij de balie en bij de bar was ver beneden standaard. Personeel hielpen je met tegenzin en ze spraken elkaar tegen. Voor een koelkast moesten we fors betalen hadden geen mogelijkheid tot een kluisje. Kregen geen asbak voor balkon terwijl je wel mocht roken op het balkon. De bedden waren net een stuk beton. De schoonmakers deden hun werk perfect en waren erg vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Mooi hotel

All inclusive was heel slecht, bier uit een limonadeglas, klanten die afrekende gingen voor op all inclusive,. Veel onenigheid over wat wel en niet all incl is om kwart voor 10 schenken ze niet meer voor terwijl tot 10 uur de afspraak is.

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2019

Heel fijn hotel

Net en mooi hotel, het heeft een "ruim" gevoel. De kamers worden elke dag netjes schoongemaakt, en bedden opgemaakt. Het strand is op loop afstand, bij het hotel is ook een zwembad. We hadden elke dag ontbijt, waarbij deze keuze groot is.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2017

Mooi hotel met geweldige buffetten

Hotel Blaumar is gekoppeld aan het hotel aan de overzijde van de straat: Blaucel. De animatie is afwisselend in beide hotels. Er zijn in totaal 3 zwembaden, waarvan 1 binnen. De buffetten, zowel ontbijt als diner, zijn overvloedig en erg goed. Het hotel is schoon en handdoeken worden dagelijks vervangen als je dat wilt. De ligging is perfect. Nog geen 100 m van het zandstrand en de boulevard. Blaucel heeft ook nog een wellness waar gebruik van gemaakt kan worden. Al met al een erg goed hotel.