Blaucel reviews

Mw. T. Van Klink
Laatst bijgewerkt: 21 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Redelijk tot goed hotel

Hotel zag er netjes en verzorgd uit Jammer dat je voor kluis,ijskastje en spa welness extra moet betalen Personeel over algemeen niet zo vriendelijk op een enkele na Tafels in ontbijt/eetzaal ontbrak iedere keer wel iets en het eten vonden wij de eerste 2 dagen wel gaan,rest vd dagen niet veel gegeten was niet lekker en ook niet warm,alles was lauw. Hotel ligt prima qua afstand na strand/zee Hotel blaumar maakt gebruik van hotel blaucel,qua eten,drinken,zwembad en animatie maar zit wel prijsverschil in ,als we dit geweten hadden,hadden wij hotel blamar geboekt,goedkoper en zelfde facciliteiten. Ondanks onze ervaring,evengoed fijne vakantie gehad en van zon,zee,strand genoten,maar wij zullen niet meer na hotel terug komen

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Keurig schoon hotel met heel vriendelijk personeel

Kamer wordt iedere dag schoon gemaakt en bedden verschoond , erg aardig personeel.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Hotel voldoet aan alle eisen, alleen zou het beter 3 sterren kunnen zijn. Ontbijt buffet was prima diner vonden wij iets minder lekker. Er is een Spa aanwezig maar buiten om het bubbelbadje en de sauna werkt de rest niet. Wel lekker dicht bij het strand!

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

vriendelijk, gastvrij, mooi ingericht

Fijn hotel op loopafstand van het strand en de boulevard. Slechts 20 minuten lopen naar het centrum van Blanes, of met het treintje (betalen) dat voor de deur stopt. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner met voldoende afwisseling. Prettige zitplekken aan schone tafels met schone servetten. Heerlijke vers fruittafel, te lekkere toetjestafel, hardwerkend personeel.