Vincci Lys Valencia reviews

9,7
9,7

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Aanrader

Mooi hotel met mooie ruime kamer en badkamer. Alles is heel schoon. Erg vriendelijk personeel. Heel goed en zeer uitgebreid ontbijt met heerlijke Nespresso koffie. Centrale ligging om de stad lopend te ontdekken.

Laatst bijgewerkt: 4 april 2023

Perfect

Ik geef niet snel een 10 ter beoordeling, want niets is perfect. Ik heb hier echter geen verbeterpunten kunnen vinden. Een enorm sfeervol hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is enorm uitgebreid, met uitstekende koffie en verse waren. De ligging in het centrum is ideaal. Extra pluspunt, genoeg stopcontacten bij het nachtkastje om je telefoon op te laden en daar wil het in veel hotels nogal eens aan ontbreken.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2023

Ligging in centrum

Vriendelijk personeel, schone ruime kamers en centrale ligging

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2023

Het is een smaakvol ingericht hotel, met uitstekend ontbijtbuffet, goede ligging en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2023

Fantastisch hotel met fantastische ligging

We hebben een bliksembezoekje gebracht aan Valencia en we moesten ivm gezondheidsredenen een hotel hebben echt in het centrum. We werden super vriendelijk ontvangen en toen er later die avond iets niet goed bleek op de kamer, hebben we een vervangende kamer gekregen. De bedden liggen heerlijk, de douche is fijn, alles is zo goed, dat we zeker naar dit hotel teruggaan, zodra we Valencia nog een keer (hopelijk wat langer) kunnen bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 22 november 2022

Zeer netjes, super in het centrum

Erg mooi hotel, orecies in het centrum zodat je op loopafstand van alle bezienswaardigheden bent. Ook zeer dicht in de buurt bij meerdere trein, metro en bushaltes. Ons warm water deed het niet, dit werd direct goed opgelost met een upgrade naar de bovenste etage met een groot balkon en een premium kamer.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

prima hotel

Het Hotel is vlakbij het station en de metro. Vanuit het hotel zijn het oude centrum en de wijk Russafa makkelijk aan te lopen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt dus daar kan ik niets over zeggen. De bedden zijn prima, de badkamer ziet er netjes en lux uit. alles is goed schoon.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2022

Uitstekende plek voor een paar dagen Valencia,

Situering van het hotel leent zich prima voor bezichtiging van de stad. Direct bij de metro. Ook makkelijk voor transfer vliegveld (20 minuten)

Laatst bijgewerkt: 19 november 2018

Fantastische ervaring

Het hotel was in een woord fantastisch super mooie ruime kamer heerlijke bedden mooie badkamer en een uitgebreid ontbijt met alles eropen eraan een super werkend gehad mede door dit hotel .