SH Inglés reviews

9,6
3,8

Laatst bijgewerkt: 13 april 2024

Prachtig gebouw. Prima kamers. Dagelijks schone handdoeken en een opgemaakt bed. Vriendelijk personeel. Hotel ligt in het oude centrum op een rustige plek maar de reuring op korte afstand. Hotel een echte aanrader

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Fijn hotel

Vriendelijk personeel. Fijne ruime kamer goed bed en badkamer. Heel schoon. Ontbijt was ook uitstekend. Als je een gekookt eitje wil hoef je dat maar te vragen. Perfecte ligging. Enig minpuntje gehorig straatgeluid. Maar al met al toch goed geslapen. Bij volgend bezoek zouden wij dit hotel weer boeken.

Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

Valencia

Enthousiast personeel, c.q. altijd beschikbaar voor vragen. Schoonmaak, ongevraagd dagelijks ! Handelswijze strikt glutenvrij dieet was begripvol; helaas ziek geworden t.g.v. het ontbijt meegegeven voor de terugvlucht.

Karin
Laatst bijgewerkt: 4 april 2024

Heerlijk hotel voor een stedentrip in mooi Valencia.

Dit hotel voldeed aan onze verwachtingen. Midden in het oude centrum met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Prijs/kwaliteit op orde..... als je luxer wil moet je meer betalen. Ontbijt prima! Heerlijk brood, serranoham, beenham, scrambled eggs met anlagen, of eitje bestellen, zoetigheden, hartigheden, Nespresso coffee, yoghurt, cereals, fruit etc. Onze bedden waren prima voor een midweekje, frisse lakens iedere dag. We mochten trouwens gelijk op de kamer ondanks dat wij halverwege de morgen al aankwamen. Pluspuntje dus! Leuke week gehad, veel gelopen, veel gezien en ook nog fietsen gehuurd. De moeite waard om nog een keer terug te komen om de musea van binnen te zien.

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Goed hotel. Vriendelijke bediening aan de receptie.

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Mooi hotel, lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Alleen erg gehorig.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Fantastisch hotel, een aanrader!

Het is een fantastisch hotel met vriendelijk personeel, ruime schone kamer en badkamer en een uitgebreid goed verzorgd ontbijt. De ligging van het hotel is helemaal super!

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024