Eurostars Acteón reviews

3,7

Hergarden
Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Prima hotel op een perfecte plaats Meeste bezienswaardigheden zijn op loop afstand te bereiken en anders stopt de bus op de hoek. Erg goede bedden en goed lekker gevarieerd ontbijtbuffet

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2024

Eurostars action valencia

Goed hotel, prima ontbijt, prima ligging, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 26 april 2023

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2023

Schoon en mooi hotel!

De kamer is ruim en netjes. De schoonmaakster komt elke dag. Het hotel ligt wel wat verder van het oude centrum. Vriendelijk personeel, we konden ook al eerder inchecken.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2023

Mooi hotel op top locatie in de stad

Dit hotel ligt tussen het strand en de oude stad en ter hoogte van het wetenschap museum en artistieke gebouwen. Ideale ligging dus. Echt goed hotel met super ontbijt en erg gastvrij personeel.

Laatst bijgewerkt: 20 november 2022

op loop afstand van zowel strand als park

Een prima hotel als uitvalsbasis voor het ontdekken van de stad. Ligging ten opzichte van strand en het park op loopafstand, vriendelijk personeel, lekker eten zowel bij het ontbijt als avondeten. Kamer van goed formaat, met alles wat nodig is.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Zeer goed hotel met mooie wel iets verouderde kamer met uitstekende bedde.

De kamer is netjes, maar wel iets verouderd. De bedden zijn uitstekend. De badkamer is groot, maar heeft ook zichtbare gebruikssporen (afgebladderd emaile in de badkuip bijvoorbeeld en kalkresten op de vloer). Het personeel is zeer vriendelijk en we kregen in lunchpakket mee op de laatste dag omdat we zeer vroeg moesten vertrekken vanwege een vroege vlucht terug.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2022

Fijn hotel met een goed ontbijt

Prima hotel met heerlijke bedden en een ruim douchegedeelte

uitzicht achterkant
Uitzicht vanuit de kamer