Primus Valencia reviews

4,6

Laatst bijgewerkt: 13 april 2024

Goed georganiseerd.

De reis was tot in de puntjes geregeld, we hoefden ons nergens zorgen in te maken. Bij vragen kan je ook steeds telefonisch contact nemen.

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Fijn hotel

Primus ligt op 300 mtr van het mooie park en de stad der kunsten. Tegenover het hotel een 8 verdiepingen overdekt winkelcentrum. Lopend naar het centrum of het strand playa de las Arenas is 35-40 minuten. Fiets huren bij het hotel en je bent bij beide binnen 8 minuten ter plekke.

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Prachtig hotel vlakbij het beroemde nieuwe gedeelte van Valencia

Een heel mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie, schone kamers. Prima ontbijtbuffet. Diverse bussen stoppen voor de deur, modern winkelcentrum voor de deur, en vlakbij nog 1. Overkant van de straat sta je in het prachtige park, een groene oase van 10 km door de stad.

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Fijn hotel

Fijnhotel, schoon, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Keurig ruim schoon hotel

Vriendelijk personeel, Hotel ligt tussen strand en oude stad in Dichtbij de stad kunst en wetenschap

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Geweldige dagen in Valencia gehad👌 , wat een mooie stad , en Modern en Keurig Hotel👍 in het nieuwe Valencia tussen het Turia Park en de haven en de kust ! Prachtig punt om met je fiets door het prachtige Park naar de Oude Historisch Centrum te verkennen ! We hebben genoten 🤩

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2024

Prima verblijf in Valencia

Hotel Primus. Net hotel met goede kamers en prima ontbijt. Met de fiets of openbaar vervoer is alles goed bereikbaar. Eerste nacht een kamer aan drukke weg, volgende dag zonder problemen van kamer gewisseld.

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Stedentrip Valencia

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Mooi hotel

Mooi hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Fijne plek

Vanuit Hotel àlles makkelijk bereikbaar

Het zwembad, niet verwarmd helaas
Hotel