Solimar Gran Hotel The one reviews

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Fantastische locatie

Het hotel is echt super! Prachtig gelegen aan de kust van Calpe. Daarnaast super vriendelijke medewerkers. Altijd klaar voor een vraag en/of antwoord. De kamers zijn prachtig vernieuwd en erg ruim en zeer schoon. Het eten is echt super. We hadden gekozen voor ontbijt en het avond eten erbij. Hier is het hotel ook echt volledig op ingericht. De combi van de kwaliteit van het eten en de ruime keuze is echt ongelofelijk goed. Elke dag waren we verrast over waaruit we konden kiezen. Hier een aantal heerlijke tips: Salade en warme groenten met vers gebakken tonijn, of een heerlijke biefstuk. We hebben zelfs een keer oesters gegeten die ze vers open maken waar je bij staat. Fantastische kaasplanken en heerlijke desserts. Je kan er ook "junk food" kiezen zoals frietjes, verse pasta met verschillende sausen enz, maar daar ging mijn keuze niet naar uit. Kortom er is echt voor ieder iets lekkers.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Top hotel

Smit
Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Prachtig hotel aan zee

Het hotel is mooi, schoon, ruim en kent prachtige uitzichten over zee. het was prachtig weer in januari, helaas waren toch de faciliteiten bij het zwembad gesloten. Het eten was matig en past niet in het verdere mooie concept van dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Prachtig hotel aan zee

Prachtig hotel aan zee met uitstekend ontbijt. Eigen parkeergarage, aan te raden die te gebruiken, omdat je in de omgeving geen auto kwijt kunt

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2023

Geweldig hotel op super locatie,

Superdelux hotel waar je in de watten wordt gelegd. Mooie schone grote kamers. Heerlijk strand en kraakheldere zee. Komen zeker terug! Eten was voortreffelijk en gevarieerd.

Diner
Sol Y mar vanuit Sol Y mar suitopis gezien