Torre Yago reviews

5,2

4,9
5,6

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

toen wij in benidoorn aan kwamen voor het appartement was er niemand met een sleutel om 23 uur na een 24 uur nummer gebeld maar werd niet opgenomen . toevallig na meer als een uur was er een Belg die wist van eerdere problemen en vertelde dat de sleutel als ik geluk daar was in een hotel boven op een hol in een hotel heb een taxi moeten nemen was wel 15 euro vind geen goed serves had het liefst gelijk naar huis gegaan als ik die man niet had tegen gekomen was ik verplicht om een hotel te nemen ik baalde al de eerste dag

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Prachtig ruim appartement met airco in de huiskamer

Jammer dat we bij aankomst voor 1 nacht naar een ander appartement moesten vanwege werkzaamheden in ons appartement. Wel een vergoeding voor gehad. De reisleidster was echt waardeloos, wist niks en deed ook niks. We moesten alles maar zelf uit zoeken ! Uiteindelijk heeft men ons geholpen in een hotel waar we afgezet werden. Dat is pas echte service!!!

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Ruim appartement

Ruim appartement, 3 slaapkamers kleine woonkamer. Groot balkon met uitzicht op het strand, jammer dat we een appartement op de koude kant hadden! We konden niet buiten zitten, te koud!

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2018

Verschrikkelijk slecht

Van begin tot einde verliep alles waardeloos Hostess niet berijkbaar Vies appartement

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2016

simpel en ruim maar op heel drukke plek

prima appartement voor het geld maar de ligging aan boulevard is mooi echter ligt ook de meest popularie tikibar naast het complex wat veel muziek, zuipen en brallen oplevert. Als je ervan houd prima maar als je rustig wil lunchen op balkon vreselijk ! prijsvrij maakt ook niet duidelijk waar je de sleutel kan halen