Terralta reviews

Hr. J.R. van der Ree
Laatst bijgewerkt: 20 november 2022

Leuk hotel klant vriendelijke mensen

Goed hotel niet heel luxe maar alles dik voeldoende. Erg leuk zwembad voor kinderen .

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Fijne plek om vakantie te houden

Terralta is een appartementencomplex met hotelfunctie. Om de dag schone handdoeken en schoonmaak. Twee keer per week schone lakens op bed. We komen er al jaren op rij. Het is eenvoudig maar heel schoon en rustig gelegen. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2022

Goed onderhouden aparthotel met goede faciliteiten

Het aparthotel heeft ruime kamers en groot zwembad voor jong en oud.Er zijn voldoende ligplaatsen en terras en zwembad worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is in buffet vormen en varieert dagelijks voor het diner. Het ontbijt is eenzijdig en Engels.

Laatst bijgewerkt: 2 december 2019

Prima voor een week

De schoonmaak is 1 x per week, dus moet je ook 4 dagen met de handdoek doen. Dat vond ik lastig! Het eten is erg Engels (in winter iig). Het is aan te raden een auto te huren want het ligt wat verder van de winkels en het strand en de weg is vrij steil. Wat voor de rust overigens wel prettig is! Voor een week is het echter prima en erg gastvrij!

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Prima appartement, vriendelijk personeel.

Terralta is een appartementencomplex in een rustig gedeelte van Benidorm. Het is hier goed toeven. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Gewoon Goed

prijs kwaliteit is goed. Wij waren eind april 2019 in Terralta. Het was toen rustig. Appartement eenvoudig maar alles is aanwezig. Achterland van Benidorm is erg mooi. Benidorm zelf vinden we niet bijzonder. Leuke uitstapjes: Valencia, Altea, Guadelest, waterval van Algar enz. Genoeg te zien.

Laatst bijgewerkt: 16 november 2018

Ruim, schoon, vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteits- verhouding

Terralta is een appartement/hotel waar je in Benidorm een rustige plek vind om te ontspannen. Het strand is op 12 minuten lopen en daar is ook een gelegenheid tot wandelen langs de boulevard met een veelheid aan winkeltjes en restaurants.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2018

perfect

ik ga volgentjaar 2019 weer naar terralta januari /februari/en maart

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2017

Prima en betaalbaar

Eten was goed en divers, de hygiëne is prima en het personeel is super behulpzaam