Prince Park reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Was een fijn 3 sterren hotel. Personeel vooral aan de receptie waren super vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

pricepark hotel , benidorm, spain

every day they tell me : it is very busy restaurant ( no empty table) , then i go to eat food in the city.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Oké voor 3 sterrenhotel

De ligging is t.o.v het centrum ideaal,mits je goed ter been bent. Strand op 15 min lopen. Het eten was gevarieerd en lekker.fles wijn had je al voor €5. Personeel was behulpzaam vooral bij de receptie. De kamer eenvoudig en gehorig maar wel schoon. Bed was hard,wat wij niet erg vonden. Toen we s,morgens om 6.30uur werden opgehaald door de bus,kregen we een goed gevulde lunchbox mee die we de avond ervoor besteld hadden.

Valks
Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

schoon hotel wel gedateerd

Verder goed eten

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2023

vriendelijk, toegankelijk, familiesfeer en genieten van rustige omgeving ondanks midden in de stad

Goed en rustig hotel om te verblijven zeker wanneer je in de dag actief bezig bent en van je nachtrust wil genieten. Goede bedden en goede service.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2021

Gezellig en fijn hotel

Gezellig weer terug te zijn en door het personeel weer als bekende wordt ontvangen

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2019

Eenvoudig

Personeel is ongemotiveerd. In de bar komt men geen bestelling opnemen maar moet je het zelf gaan halen wat niet goed is voor de omzet. Bij de receptie kregen we de sleutel van de kluis mee zonder te hoeven betalen. In het restaurant werd je bij binnenkomst al buiten gekeken. Tafels werden al afgeruimd als je naar het buffet liep om je hoofdgerecht te halen. De wijn die we zelf hadden betaald werd dan gewoon weggegooid. Klacht ingediend bij de receptie maar daar werd je aangekeken of je niet goed bij je hoofd was. De muziek ''s avonds was slecht. Stond heel hard en er werd constant dezelfde muziek gedraaid. Vroeg je om iets anders dan hadden ze dat niet. Eten weinig gevarieerd en smakeloos.

Laatst bijgewerkt: 26 april 2018

rustig en fijn hotel

Ligt niet in de drukte langs het strand en je kunt makkelijk naar het station lopen.

Laatst bijgewerkt: 8 november 2017

netjes

Te ver van centrum zeker voor mensen die nietgoed ter been zijn. kamers netjes.