Les Dunes Comodoro reviews

5,1

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Fijn verblijf

Een mooi en schoon hotel ook kamer schoon , ontbijt goed en voor diner misschien iets meer vlees keuze

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Maart vakantie

Hotel was goed vriendelijke personeel alleen het diner was matig slecht bereid geen 4 sterren waard De taxi op de terugreis was verkeerd doorgeven waardoor wij bijna het vliegtuig miste i.p.v.6.30 was 6.50 doorgegeven

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Mooi vernieuwd hotel, mooie ligging direct aan zee/ boulevard. Vriendelijk Nederlandssprekend personeel. Alleen het eten was matig.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Hotel met klasse (eten kwalitatief niet hoogstaand)

Het is een prachtig hotel direct aan zee. Zeer vriendelijke bediening. Junior suite kamer is zeer ruim en met zeezicht. Prima kamer met veel voorzieningen. Het diner was niet denderend. De bijgerechten en de nagerechten waren prima, maar de hoofdgerechten waren lauw. Bovendien weinig keuze en 50% het zelfde als gisteren. Maar als je daar doorheen kijkt zoals wij doen is goed te doen. Het had voor die prijs wel beter gekund.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Beste hotel ever

Hotel met uitstekende kamers, goed eten, en prima en gezellig personeel, met een hele goede ligging.

Breet
Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Les dune commodore mooi hotel

Wij komen hier wel vaker. Maar dit jaar viel het ons op dat het eten weer minder was dan vorig jaar. Weinig keuze en groente papperig. Weinig variatie. Daar moet echt aan gewerkt worden. Personeel top

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2020

Perfecte locatie en altijd zeezicht kamers

Een zeer aangenaam appartement, dat pas pas volledig is gerenoveerd en vernieuwd, een aparte slaapkamer en kleine keuken en prachtig balkon met beste uitzicht op zee. Ook het eten altijd goed verzorgd en zeer prettig en vriendelijk personeel, die Nederlands spreken of in elk geval proberen voor wie dat nodig heeft.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

Nog niet klaar na verbouwing

Viel tegen omdat de kinderziektes na de verbouwing er nog niet uitwaren