Gemelos 22 reviews

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Tegenvallend

We hadden een appartement geboekt. De bedden waren doorgezakt en op de bank was niet te zitten en 1 stoel van de eettafel was de zitting van los. Verder zou er na 4 dagen een schoonmaak zijn en handdoeken wissel en bedverschonen zijn. Die zijn er in de 10 dagen dat we er verbleven niet geweest. We hebben zelf de handdoeken en het beddengoed gewassen. We kwamen rond 23.30 aan en moesten de sleutel ergens anders ophalen. 15 minuten bergop lopen met onze koffers. Hier moesten we ook de borg betalen maar we hadden nergens gelezen dat dit met de Creditcard moest. Gelukkig hadden wij die maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die geen creditcard hebben. Ze namen geen contant geld aan en ook niet met de gewone bankpas konden we betalen.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Appartement Gemelos22

10 daagse reis naar Benidorm is ons prima bevallen. Het appartement op de 22e verdieping geeft een mooi uitzicht op de stad . Het was keurig schoon en een kompleet ingerichte keuken met oven , magnetron en nieuwe koffiezetter en waterkoker .Ook een wasmachine,strijkijzer en plank waren aanwezig . De bedden sliepen goed maar we misten wel een lekker dekbed. Sanitair was prima met bad.De ligging is prima en ligt ongeveer 400 meter van het Levante strand met leuke winkeltjes en restaurantjes . Wij hadden een heerlijke vakantie.

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Gemelos 22

Oudbollig, gedoe met sleutel halen als je niet optijd bent door vliegtuig en taxi . Kan je nergens de sleutel halen.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2023

Ons welbekend, komen er al jaren.

Nu via Prijsvrij, vliegreis Ryanair bijbetalen voor koffer en stoelen. App. bijbetalen voor tv, geen internet. Services op afstand. Al met al prijsverschil niet waardig

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2023

Een fantastisch complex

Weer 2 weken in Benidorm, Gemelos 22, geweest. andermaal prima bevallen. Dames van de siroco receptie top. Appartementen prima in orde, schoonmaak goed. Omgeving super. Gewoon betse appartement van Benidorm.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2023

Prima appartement

Prima appartement met goede voorzieningen en een goede locatie

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2023

Prima, dicht bij het strand.

Prima appartement. Wel wat verouderd. Keuken goed uitgerust. Op de bank kon je helaas niet goed zitten. Kussen veel te dun. De matrassen zijn dun en vrij hard. We hadden een mooi uitzicht omdat we op de 21e verdieping zaten en daarom ook veel zon.

Johan Frederiks
Laatst bijgewerkt: 7 februari 2023

beste appartement van Benidorm

weer naar Gemelos geweest. fijn appartement, perfecte ligging en een geweldige tuin. Bij Siroco geboekt dus ook gewoon een eigen receptie op het terrein. Noortje en Carolien helpen daar erg vriendelijk. Ook het boekingskantoor in Nederland verdient een 10 in voor de service.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2023

Toren 2 is beter minder geluidsoverlast

Waardeloos bij aankomst sleutel halen op de boulevard moest tv en wifi afrekenen totaal 105 euro geen wijnglazen en 1pan bedden kraken en piepen geen schoonmaak gezien dus niet voor herhaling vatbaar.

inloopdouche