122 beoordelingen voor Appartement Gemelos 22 in Benidorm Costa Blanca

8.2
    Joep
    op 20.03.2020:

Niks mis mee.

Gemelos 22 is een prima app complex. Alleen wordt het door Prijsvrij.nl mooier voorgespiegeld als dat het is. Enkele voorbeelden: WIFI werkt alleen de 1e dag, TV, airco/verwarming moet je huren. Sleutel afhalen was helemaal een ramp. We zouden bij naastgelegen hotel Dinastic de sleutel kunnen oppikken. Zij stuurden ons midden in de nacht naar een app complex, Buena Vista, 800 mtr verop voor de sleutel. Daar moest ik een borg van 150 euro betalen die ik 2 dagen na vertrek terug zou ontvangen. Na eindelijk de sleutel te hebben waren rond 01.00 in ons app. (geland om 22.15 uur.) We zijn vertrokken op 7 maart. Het is nu 20 maart en nog geen spoor van de 150 euro borg.

Brenda
    op 11.03.2020:

Wij zaten niet in toren 1 of 2. Welke onder de service van gemelos 22 vallen

Wij zaten in toren 3. De sleutels moesten we in een ander hotel halen. Onvriendelijk geholpen. Geen ruimte voor de auto. Daarvoor moesten we maandag naar de receptie. De receptie was niet voor ons. Daarvoor moesten we naar de boulevard waar fincas benidorm gevestigd was. Ook de afstandsbediening en WiFi moesten we daar ophalen. Bedden slecht. Regelmatig contact met prijsvrij proberen te hebben. Dit lukte telefonisch niet.

jc van schaik
    op 10.03.2020:

Prima appartement.

Vooral het balkon (loggia) is super !Het verwarmde overdekte zwembad is super!Het park is mooi en genoeg ligbedden. Helaas wel: handdoekje leggen !

Ben Cornelissen
    op 05.03.2020:

Prima

Het is vreselijk dat je 1 1/2 km moet lopen om je sleutel op te moeten halen, er is niemand die je dat verteld maar je moet met je koffers dat stuk lopen en als je terug naar Nederland gaat ook met je hele handel weer dat is echt niet te doen gewoon.Dat vinden wij een groot probleem.het zou toch anders geregeld moeten worden dit is niet te doen vinden wij en brengt t twijfel om nog eens te boeken bij Gemelos 22 helaas. S avonds in t donker na een lange reis nog zoeken waar je heen moet vd sleutel echt te gek voor woorden vinden wij en vele andere mensen met ons.

Nel de Graaf
    op 26.01.2020:

Prima plek. Net appartement maar karig ingericht.

Prima appartement op goede locatie. Alleen jammer dat er geen nachtlampjes waren bij het bed. En dat je geen schone handdoeken krijgt als je er langer dan een week zit. Slechte bank om op te zitten maar dat hebben we opgelost door het extra matras eronder te leggen..

Ernest
    op 29.12.2019:

Leuke appartementjes, zeer slechte bedden

Kleine appartementjes, ruim voldoende voor onze vakantie.
    Echter zeer slechte matrassen, de veren staken irritant in ons lichaam. Ook was de keuken erg sober voorzien

R
    op 30.10.2019:

Fijn appartament

Gemelos22 is een fijn appartament, maar wat een gedoe om je sleutels te krijgen.
    Je moet of naar de boulevard lopen of naar Buenata Vistas Appartaments lopen minimmaal 500 meter heen en terug.
    Ik ga hier dus niet meer heen.

Marina de Jong
    op 21.10.2019:

Lekker appartement met lekker balkon

Mooi appartement met lekker balkon. Als je hoog zit, heb je een prachtig uitzicht over de zee en de stad. Rustige buurt.

Faciliteiten van Gemelos 22

Gemelos 22 is geschikt voor *

• Attractieparken/ Waterparken obv 34 beoordelingen
  • Golfen obv 3 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 3 beoordelingen
  • Avontuur obv 2 beoordelingen
  • Meer obv 2 beoordelingen
  • Wintersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Benidorm

Thursday 4-6 Bewolkt
Friday 5-6 Bewolkt
Saturday 6-6 Bewolkt
Sunday 7-6 Bewolkt
Monday 8-6 Onweer
Onweer
Tuesday 9-6 Regenbui
Wednesday 10-6 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Gemelos 22 in Benidorm, Costa Blanca.

Vakantiepanel.nl heeft 122 vakantie beoordelingen Gemelos 22.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Gemelos 22 vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Gemelos 22 scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Gemelos 22 vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Gemelos 22 en het actuele weer Benidorm. Bekijk hier ook andere Appartements Benidorm of Appartements Costa Blanca. Op de pagina van Benidorm vind je vakantiebeoordelingen Benidorm en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Gemelos 22 achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Gemelos 22!

• Joep
    op 20.03.2020:

Ik heb alleen een tip voor Prijsvrij.nl. Prijs de vakantie meer gedetailleerd aan, zodat men weet wat men kan verwachten.

• Brenda
    op 11.03.2020:

Geen bij gemelos aan dat dit niet onder de normale service valt.

• jc van schaik
    op 10.03.2020:

Bij aankomst op woensdag en zondag is de receptie gesloten en omdat wij geboekt hadden via Sunmix, hadden we geen sleutel gekregen in de Costabus die ons naar Benidorm bracht, zoals o.a. sunweb wel doet. Dus we konden het terrein niet op. Na tel. Overleg met een noodnummer kregen we het advies even naar de Av.de Madrid te komen om de sleutel op te halen!geen stijl!

• Ben Cornelissen
    op 05.03.2020:

De appartementen zijn goed niet luxe maar voor ons goed genoeg hoor.

• Nel de Graaf
    op 26.01.2020: