7 beoordelingen voor Appartement Don Vicente in Benidorm Costa Blanca

4.5
    Pieter
    op 19.07.2013:

een prima verblijf

Eenvoudig rustig de kamers zijn ruim en het uitzicht is mooi.

Robert
    op 13.06.2010:

Geweldige locatie en ruimte, inhoud tijd voor renovatie

Het ligt op een prachtige locatie direct aan het Levante strand.
    Echter het appartement is zwaar verwaarloosd, meubilair, keuken, gordijnen, stoelen etc. is echt helemaal niets.
    Daarnaast blijkt dat je steeds meer overlast hebt van de kroegen eronder liggend ( zoals BAR SOL ). Engelse schreeuwerds en dikke zuipers, vreselijk vooral 's nachts. Jammer voor Benidorm en de omgeving daar aan het strand.

bets
    op 30.11.2008:

heerlijk het weer ,vergeet de zon niet, maar waardeloos was het appartement

het is niet zo leuk een negatief verslag te schrijven maar het kan niet anders.
    Het geheel was echt bijzonder slecht. Ik was daar met mijn zoon en hij is ook deze mening toegedaan. De keuken alleen al was een ramp, er hing iets wat voor afzuiger door moest gaan, ik zal maar niet schrijven wat er allemaal inhing maar het was niet iets van een week, maak er maar een paar jaar van ofzoiets , de koelkast was ook niet om aan te zien zo vies.De gordijnen waren gescheurd het bankstel daar durfde we niet op te zitten en ga zo maar door. We hadden wel iets beters verwacht.

Martijn
    op 08.07.2009:

Ondanks enkele ongemakken is Torre Don Vicente een top locatie

Het apartement is niet schoongemaakt tijdens dat wij aanwezig waren. De kluis die we gehuurd hadden was zodoende totaal overbodig. Daarnaast zijn ook de handdoeken gedurende de week niet ververst. Voor 8 dagen hadden we 2 handdoeken per persoon, dit is niet voldoende voor een strandvakantie. Verder waren ze in de kamer boven ons de ramen aan het vervangen dat voor de nodige overlast zorgde. Drie dagen achter elkaar werden we 's morgends om 8 uur gewekt door boormachines. Koken in het apartement was ook geen optie omdat het gasstel niet werkte.
    Overal hebben we een goede vakantie gehad en Torre Don Vicente is een absoluute top locatie. Wij hebben deze ongemakken onze vakantie pret niet laten bederven maar een kleine schade vergoeding zou wenselijk zijn.

Alice
    op 06.05.2009:

Prima vakantie voor niet veeleisende mensen.

Spanjaarden hebben niet begrepen dat toeristen gastvrij en vriendelijk bejegend dienen te worden. Begrijpelijk dat er nauwelijks nog Nederlanders komen. Andere landen hebben de functie van vakantieland geheel overgenomen en weten donders goed wat service inhoudt! De bakens zijn niet op tijd verzet; zelfs de hostess is een enorme hork.

Cuneyt
    op 21.10.2009:

Nooit meer Torre Don Vicente

Appartement is slecht onderhouden, vieze matrassen (4 dunne matrassen op elkaar), overal ongediertes, schone lakens en handdoeken hebben we pas gekregen na 8 dagen, na 2x douchen is het water koud, gaten in de gordijnen, smerige muren, dichtgeplakte stopcontacten en de schoonmakers hebben we niet gezien in de 10 dagen.
    Verder wat raar is dat je geen toerist tegenkomt in het appartementencomplex, je vindt daar alleen mensen die in hun eigen appartement WONEN, dat vind ik raar.
    Pluspunt van het appartemnentencomplex is de ligging met een mooi uitzicht op het strand.

Sees
    op 01.10.2012:

geweldige ligging!!!

Groot appartement.

2 ruime slaapkamers.
    Nieuwe meubels in huiskamer vergeleken met vorig jaar.
    Het is een oud complex maar de huiskamer is heerlijk ruim.
    Alle appartementen uitzicht op zee.

Geweldige ligging!
    Aan zee, boulevard voor je neus,supermarkt om de hoek.
    restaurantjes, winkels, bushalte in de buurt.

Ben er nu 2x geweest ga zeker weer terug.
    Als je niet zo van luxe houdt is Don Vicente een aanrader.

Faciliteiten van Don Vicente

• Aan/nabij het strand

Don Vicente is geschikt voor *

• Culinair obv 1 beoordeling
  • Cultuur obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Benidorm

Monday 26-10 Bewolkt
Tuesday 27-10 Bewolkt
Wednesday 28-10 Bewolkt
Thursday 29-10 Helder/Zonnig
Friday 30-10 Helder/Zonnig
Saturday 31-10 Helder/Zonnig
Sunday 1-11 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Don Vicente

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Don Vicente in Benidorm, Costa Blanca.

Vakantiepanel.nl heeft 7 vakantie beoordelingen Don Vicente.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Don Vicente vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Don Vicente scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Don Vicente vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Don Vicente en het actuele weer Benidorm. Bekijk hier ook andere Appartements Benidorm of Appartements Costa Blanca. Op de pagina van Benidorm vind je vakantiebeoordelingen Benidorm en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Don Vicente achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Don Vicente!

Reisaanbieders voor Don Vicente

• Pieter
    op 19.07.2013:

Het is aan te bevelen mijn vrouw en ik gaan voor de vijfde keer.