2 beoordelingen voor Appartement Cervantes in Benidorm Costa Blanca

Cervantes

D
    op 03.03.2014:

Redelijk Hotel

Het is een redelijk Hotel op een guntigeplaats. Dicht bij het strand en centrum.

Herman
    op 19.09.2007:

Heerlijk uitgerusten in een warm en gezellig klimaat

Als wij in Cervantes verblijven zien we weer onze vakantievrienden. Gezellig samen leuke dingen doen. Borrelen op de boulevard. Lekker eten en met de kinderen naat Aqua Landia. Ook de nachten zijn in Benidorm goed door te brengen. Tijdens onze bezoeken gaan we geregeld met de mannen en mannetjes naar de pub om Nederlands voetbal te zien. Altijd garant voor een heerlijke vakantie.

Cervantes is geschikt voor *

• Strand obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Benidorm

Monday 10-5 Bewolkt
Tuesday 11-5 Bewolkt
Wednesday 12-5 Bewolkt
Thursday 13-5 Bewolkt
Friday 14-5 Bewolkt
Saturday 15-5 Regenbui
Sunday 16-5 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Cervantes in Benidorm, Costa Blanca.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Cervantes.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Cervantes vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Cervantes scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Cervantes vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Cervantes en het actuele weer Benidorm. Bekijk hier ook andere Appartements Benidorm of Appartements Costa Blanca. Op de pagina van Benidorm vind je vakantiebeoordelingen Benidorm en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Cervantes achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Cervantes!

• D
    op 03.03.2014:

Iets snellere doorstroom bij het Restaurant moet soms wachten in de rij voor dat je naar en tafel wordt gebracht.