Mercure Benidorm (ex Benilux Park) reviews

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Mooie accommodatie, maar eten is koud.

Vriendelijk personeel, prima kamer, locatie is goed, maar het avondeten is lauw/koud en niet alleen de salade ! Zodoende elke avond uiteten gegaan. Niet echt de bedoeling bij halfpension. Klachten van meerdere gasten, maar er werd niks aangedaan.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2020

goed hotel ligging in het centrum.

door reisorganisatie Tuy perfect op vliegveld opgehaald, maar ophalen vanaf hotel zijn ze ons vergeten.we hebben 1 uur buiten gestaan ,toen met een andere bus terug naar het vliegveld.beetje jammer dit.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Netjes en schoon.vriendelijk personeel.

Rustig hotel ligt op kleine loopafstand vh strand.Wij zijn juni en september geweest ,deze periodes veel ouderen en Spanjaarden in dit gedeelte v Benidorm. Bus verbindingen dicht bij hotel dus makkelijk het wat drukkere gedeelte v Benidorm te bereiken. Mooie binnentuin met middelgroot zwembad,waar je gelukkig niet om een ligbed hoeft te vechten,of vroeg je bed uit moet om te reserveren je handdoek wordt weggehaald als je deze langer dan een half uur onbeheerd achterlaat.Gaan zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Netjes en schoon.vriendelijk personeel.

Hotel op een kleine loopafstand vh strand. Iets verouderd maar schoon en erg netjes met erg vriendelijk personeel.Wij vonden het er rustig in deze periode gelukkig. Veel oudere gasten voornamelijk Spanjaarden. Het avond eten vonden wij iets tegenvallen zijn van3 sterren iets beter gewend maar kon ermee door.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2019

Prima hotel voor een prima prijs!

Het is een fijn hotel waar je je snel op je gemak voelt. Het personeel is echt supervriendelijk! De ligging is ongeveer 5 minuten lopen naar het strand. Je kijkt niet uit op zee (misschien de bovenste paar verdiepingen wel?), maar wel op een mooie tuin met zwembad. Dus is het daardoor niet benauwd tussen de gebouwen. En het eten was heel goed en afwisselend!

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2019

Prima hotel met mooie tuin

Het hotel is gelegen dicht bij het centrum en het strand. Ook volop winkels in de omgeving

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2018

Netjes

Het is een net hotel maar kon wel een kleine metermafose wel gebruiken

Laatst bijgewerkt: 6 april 2017

Goed hotel fijne mensen

Goed hotel fijne mensen die bij aankomst aan de receptie Nederlands spreken ,elke dag afwisselend eten en kamer netjes .Vlakbij strand .

Tuin vanaf balkon
29 Maart