Belroy / Belroy Torre reviews

Laatst bijgewerkt: 30 november 2021

super ligging en super service. Gerenoveerd appartement en heel ruim

Laatst bijgewerkt: 6 januari 2020

Goed hotel

Jammer dat de airco niet werkte. Je m o est nu de balkon deuren openzetten om de temperatuur die toch wel op kon lopen naar beneden te krijgen. Het ontbijt op de laatste dag (we werden voor 8 uur opgehaald ) was zeer matig. Een paar harde broodjes en wat vlees e n dat was het. Jammer want voor de rest was het eten prima verzorgd

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Super ligging

Gaat deze winter dicht voor opknapbeurt was ok wel nodig

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Was goed!appar

Appartementen worden in Nov. gerenofeerd! Ligging is prima!

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

mooi appartement

de verschoning van de bedden waren wel een beetje apart. zaterdag aangekomen op maandag en vrijdag een schoon bed en zaterdag weer naar huis ook de handdoeken verschoning daardoor heel raar. wel blij met de waterkoker en de pannen. gebouw wordt verbouwd we zijn benieuwd.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

Appartement onder de maat

Het appartement komt bij lange na niet aan 4 sterren. De airco werkte niet en maakte een onnoemelijke herrie. Na twee mal dit te hebben gemeld werd dit niet verholpen. Ze houden zich ook niet aan de europese normen als het om sterren waardering gaat.

Laatst bijgewerkt: 11 april 2019

Zeer groot appartement. De ruimte rond het zwembad is beperkt . Verder een leuk cafe met live muziek en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2017

Mooie ligging, goed eten, vriendelijk personeel

Zie boven; prijzen op het terras redelijk en vlotte bediening. 's Avonds met plezier naar voetbalwedstrijden gekeken. Problemen met de airco in de kamer snel opgelost. Iedere avond gezellige muziek.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2017

Ons 2e huis in Spanje

Gemoedelijke appartementen, wel gedateerd, maar de rust en heerlijkheid brengen je helemaal tot rust. Alles is aanwezig en wat er niet is, is in de buurt aan te schaffen, als er iets is en dit meld je bij de receptie, word het binnen een uur opgelost. Heel vriendelijk personeel, wij hebben het altijd super. Komen er al 15 jaar inmiddels en ze zijn ondertussen beetje bij beetje bezig te vernieuwen. Het ligt heel centraal van winkels en strand, een echte aanrader

Laatst bijgewerkt: 4 september 2017

Schoon, vriendelijk , goede ligging.Ki

Kitchenette wat gedateerd en de badkamer kan wat opgeknapt worden. Voor de rest zeer te spreken over Belroy Torre we waren er nu voor de vierde keer.

Uitzicht van uit het appartement op de 4e etage