Albir Garden Resort & Aquapark reviews

4,9
4,7

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Boven verwachting

Erg fijn hotel, vooral de aparte slaapkamer beviel goed. Wij zaten in het hoofdgebouw, alles keurig netjes. Prima bedden! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden all-inclusive en het eten was bijzonder lekker. Soms inderdaad niet héél warm bij het ontbijt, maar was geen probleem. Avondeten erg lekker en afwisselend. Animatie in de avond was gezellig, ondanks dat er niet veel mensen waren. Fietsen huren kan op het terrein bij Pepe, electrisch en sportfiets. Helmen en sloten zijn aanwezig. Voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Centraal gelegen

Het ligt centraal gelegen, bushalte (Benidorm) voor de deur, station op loopafstand en supermarkt (Mendoza) voor het water tegenover. De rest van de boodschappen kan je bij de Mercadona kopen die óók op loopafstand zit en goedkoper is dan de Mendoza. Wij hebben er nu 3x gezeten in december en februari en toen zaten er o.a. veel wielrenners waar wij geen overlast van hadden maar in het seizoen komen wij er niet. Groot zwemparadijs en grote animatie e.d. Inrichting is gedateerd maar wel schoon, om de 3 dagen schoonmaak en handdoeken en 6 dagen schoon bed, goede en brede, lange bedden. 2 electrische kookplaatjes met ''gebruiksaanwijzing''. Spaanse ''gehorigheid'' hangt van je buren af. In het Centrum en de supermarkten tref je veel Nederlanders en Skandinaviërs. Leuke wandelboulevard naar Altea en de heuvelopwaarts naar de vuurtoren van Albir.

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Je appartment heeft overal wat deuken in de muren, De parking mochten we niet gebruiken omdat er wat fietsers event was en dit was niet duidelijk aangegeven. Koken is een ramp daar de lepels zijn nog scherper dan je messen je krijgt 1 pot & 1 pan allemaal zo oud als maar kan zijn.. Personeel was wel vriendelijk buffet van hotel is ook vreselijk

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

NIET HEEN GAAN!!

Albir garden resort, het klinkt heerlijk. Maar wat een enorm goor hol kom je in terrecht! Het eten is er waardeloos, de bedden zijn vies en liggen slecht, het personeel is er waardeloos en de interne bar lijkt elke avond wel vol te zitten met lokaal tuig.. Je wordt NIET goed geholpen, als je bij het zwembad geen Spaans spreekt wordt je uitgevloekt door het personeel, kortom GEEN aanrader.. Wij hebben spijt van ons keuze en gaan hier nooit weer naartoe.

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Verwacht geen culinaire hoogstandjes, voor de rest een prima verblijf!

‘T resort is echt prachtig, de accomodatie/kamers zijn wel wat verouderd (wel redelijk schoon). De bedden slapen echter prima! ‘T eten is niet best, warme salades en de rest van ‘t eten is lauw/koud. Prima verblijf gehad, personeel is behulpzaam en vriendelijk!

Hr. R. Tuijn
Laatst bijgewerkt: 22 maart 2023

Ontspannend verblijf

Wij hebben het hier 10 dagen heel fijn gehad. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers netjes schoon. Eten prima.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2022

gezellig ruim appartement

zitkamer, fijne bank, stevige eethoek, zeer goede badkamer en aparte keuken. Goede ijskast en magnetron. Diverse tv zenders. weinig stopcontacten dus neem verlengsnoeren mee.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Oud en vies appartement

Ons appartement was oud (niet erg), maar het was gewoon niet oké. De koelkast sloot niet goed, het vriesvak was kapot. Keukengerei zeer minimaal aanwezig en smerig bij aankomst. In de badkamer lagen lange zwarte haren op de vloer (niet van ons). Een slaapbank in de huiskamer waar we nauwelijks op durfden te gaan zitten, zo groezelig. Dikke raggen langs het plafond die niet weken, maanden, maar waarschijnlijk al jaren daar hingen van muur tot muur. Afval wat gedumpt lag naast ons balkon en tijdens ons verblijf ook niet opgeruimd werd. Zéér gehorig. Het was dat we daar alleen sliepen en douchten; een volledig verblijf daar zou onacceptabel zijn geweest.

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

prima om te verblijven

het is prima vertoeven maar het eten was niet altijd warm.