12 beoordelingen voor Aparthotel Mariano Cubi in Barcelona

Mariano Cubi

4 sterren
8.2
  • Eten & drinken
    8.0
  • Faciliteiten
    6.8
  • Hygiëne
    8.1
  • Kamer
    10.0
  • Kamer/ appartement
    7.8
  • Kindvriendelijkheid
    8.0
  • Kwaliteit bedden
    8.2
  • Ligging
    7.9
  • Ligging t.o.v. centrum
    8.3
  • Prijs/ kwaliteit
    8.0
  • Service personeel
    8.8
  • 0 experts: -
  • 12 vakantiegangers: 8.2
12 beoordelingen
  • 10
    • Hygiëne
      10.0
    • Kamer
      10.0
    • Kwaliteit bedden
      10.0
    • Ligging
      9.5
    • Ligging t.o.v. centrum
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      10.0
    kitty
    op 21.02.2019:

    goed en verzorgd hotel zeker een aanrader

    • ze zijn vriendelijk
    • het is schoon
    • goed ontbijt
    • hebben wij niet
  • 8.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer/ appartement
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      7.5
    • Ligging t.o.v. centrum
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      7.0
    Oeshagatoen Goelamhoesein
    op 27.07.2017:

    Mooi redeljk aparthotel, ligging is goed. Goed ontbijt. Service is redelijk.

    • Ligging is goed. Openbaar vervoer is op loopafstand. Supermarkt is dichtbij. Goed ontbijt en service is redelijk. Ruime kamer en redelijk schoon.
    • Wel enige extra kosten achteraf moeten betalen zoals Citytax : stadsbelasting ; E 1,20 per persoon per nacht. Ook tijdens het uitchecken enige problemen gehad met het terugkrijgen van ons borg ( bedrag van E 50 ). We kregen de indruk dat de desbetreffende man achter de balie zelf dit bedrag wilde houden i.p.v. het aan ons terug te geven. Er was nl. geen enkele reden om dit bedrag niet aan ons terug te geven. Ook kon hij het bonnetje van het betaalde borgbedrag van de eerste dag zogenaamd niet meer terug vinden. Mijn bonnetje van de borg die ik hem gaf samen met de 2 sleutelpasjes, scheurde hij bij het overhandigen al meteen door de helft. Vervolgens had hij dit bonnetje in de prullenbak gegooid. Ook beweerde hij dat ik hem geen bonnetje van de borg had gegeven. Nadat er plotseling een andere receptionist bij kwam, werd het probleem ineens heel snel opgelost. Een heel erg verdachte situatie en erg vervelend op de laatste dag van vertrek. Jammer.
  • 8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer/ appartement
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Ligging t.o.v. centrum
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      10.0
    Lucie
    op 22.10.2013:

    Prettig en vriendekijk personeel

    • Nederlandse stagiaires die je uitstekend helpen
    • Kamer kleiner dan we dachten. Geen kitchenette.
  • 8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer/ appartement
      9.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Werner
    op 01.01.2013:

    Prima hotel, maar lastig te vinden.

    Mooie kamers met keukentje.

    Vriendelijk personeel, Engels en door samenwerking met NDL. School ook Ndl. Sprekend personeel.

    Lees meer
  • 9.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      10.0
    • Kamer/ appartement
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      10.0
    Marieke
    op 14.05.2012:

    Nieuwe gedeelte heeft mooie kamers, zeer vriendelijk personeel.

    Het nieuwe gedeelte heeft mooie kamers met een klein balkonnetje en een keukenhoekje. Brede bedden.
    Kamers wel wat gehorig.

    Buiten ook lawaaiig, zoals vuilnismannen 's avonds laat, maar met de ramen dicht heb je daar weinig last van.
    Alles ziet er keurig uit.

    Erg vriendelijk, behulpzaam personeel.

    Uitgebreid ontbijtbuffet met hartige en zoete dingen, sappen, fruit en nog meer.

    Op de bovenste verdieping zijn wat oudere kamers, met smallere bedden, maar die zien er ook netjes uit.

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer/ appartement
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    lison
    op 10.03.2011:

    Gezellig, makkelijk te bereiken, vriendelijk hotel

    We spent a long weekend in the Mariano Cubi Aparthotel, and really enjoyed it.
    Friendly staff, really good breakfast, and nicely situated if you don't like the busy city centre. Gracia is a little village of it's own. Recommended!

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      9.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer/ appartement
      9.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    H.
    op 27.02.2011:

    proima hotel voor gezin met pubers.

    Ruime kamers. Zeeer eenvoudige kitchenette: geen kookgerei, geen bestek, geen borden, geen afwasspullen. Gebruikt servies zelf afwassen. Ruim en goed sanitair. Rustige straat. Fantastisch ontbijt! Aardige mensen, nederlandse horeca-stagelopers. Eenvoudige lounge. 2 metrostations op loopafstand (5 en 15 minuten).

    Lees meer
  • 4.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Kamer/ appartement
      4.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      4.0
    • Service personeel
      7.0
    Christine
    op 18.10.2010:

    Klein tweepersoonsbed, keukentje geen vaatdoek en spons. Bij de ene kamer een bank en de andere niet

    Vieze douchegordijnen. Slechte ventilatie. Veel te kleine slaapgedeelte. Lichtdoorlatende gordijnen bij slaapgedeelte. Wc/douche entree naast gangpad bed. Hotel geen 4-sterren waard.

    Lees meer
« 1 2
  • Werner
    op 01.01.2013:

    Geen Barcelona card nemen, maar T10 voor openbaar vervoer gebruiken.