Royal Horizons Baobab reviews

5,7

Hr. D. Hoekstra
Laatst bijgewerkt: 5 januari 2023

We hadden meer verwacht van 4 sterren

De plek is mooi, het park gezellig en mooi ingericht.. Alleen vies! Alles plakt en is gewoon echt smerig. De kamer, het restaurant, de barren.. We zijn vaker in Afrika geweest en weten dat we geen Nederlandse hygiëne moeten verwachten maar hygiëne kennen ze hier niet. De glazen bij de bar boven werden niet gespoeld. Als je bier bestelde pakten ze lege glazen van de bar en schonken deze zonder spoelen weer vol. Als je glazen wel gespoeld werden gebeurde dat in een emmertje waar ook de doekjes in zaten... Bij het buffet werd je eten opgeschept. Met dezelfde tang als waar de vis en de kip 1 seconde daarvoor rouw in de pan werden gelegd. Enkele personeelsleden waren vriendelijk, vooral op het moment je ze een fooi had gegeven. Maar de meeste mensen achter de bar keken je niet eens aan terwijl ze je drankje voor je neer kwakte. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een strandhuisje met prachtig uitzicht, maar het geld wat dit resort koste met de kerstdagen is het bij lange na niet waa

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

Wat een heerlijk verblijf!

Voor zon, rust en cultuur een prima plek om te ontstressen. Neem een huisje op het strand en je waant je in het paradijs. Het enige minpuntje is het tekort aan parasols en het buitenmeubilair(kussens) is nodig aan vervanging toe. Hou er rekening mee dat het animatie team bijna alleen op Fransen is gericht.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

Prachtig met uitbundige tuin

Hotel is gelegen aan een prachtig strand met een geweldig onderhouden tuin. Alles is aanwezig, en eten is fantastisch.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Laatst bijgewerkt: 8 november 2019

Mooi resort

Mooi verzorgt resort zeker de moeite om nog een keer terug te gaan. Mooie natuur,veel vogels.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2018

Heel mooi hotel met een prachtige tuin.

Strand, zwembaden, restaurant. Overal genoeg ruimte en rust. Eten zeer gevarieerd en goed bereid. Vanuit het hotel diverse excursies gedaan, goed georganiseerd. Een heerlijke week gehad, genoten !!