Droompark Beekbergen

Jolanda van den Berg
Jolanda Laatste update op 14.02.2011:
    • Algemene beschrijving

Ruim opgezet park met villas en stacaravans.
      Heerlijk rustig gelegen in de bossen.
      Ideaal voor fietsers en wandelaars, maar ook als je in de omgeving uitstapjes wil maken(per auto).
    • Ligging:

• T.o.v. centrum:
    • Bereikbaarheid:
      Goed
    • Faciliteiten:

6 Weinig faciliteiten. Het winkeltje ligt eigenlijk bij een nastgelegen park en heeft een slecht assortiment. Dus beter is om in het centrum boodschappen te doen. Er is wel een leuk restaurant en iets verderop is nog een pannekoeken restaurant.
    • Zwembad:
    • Tennisbaan:
    • Parkeergelegenheid:
    • Inrichting vakantiehuis:

Alle villas zijn onderling verschillend ingericht, omdat de meeste villas privebezit zijn. Onze villa type H6) was netjes ingericht. Hoewel wij enkel dingen misten in de keuken, maar dit zou worden aangevuld. Verder konden wij merken dat de eigenaren honden hadden. We hebben dus eerst even goed gestofzuigd. Ondanks de goede staat, mag er wel een vers likje verf op de muren. In de nette badkamer weinig opbergruimte. Verdr was er een wasmachine en wasdroger aanwezig.
    • Ruimte rondom het vakantiehuis:

8 Nette verzorgde tuin. BBQ. Complete tuinset.
    • Kindvriendelijkheid:

• Kinderbad:
    • Speeltuin:
    • Hygiëne:

7 Er mag iets beter worden schoongemaakt. Er lag redelijk veel stof. Wij hebben eerst nog even de stofzuiger erdoor gehaald. De ramen waren ook niet schoon. Kan wel beter.Zeker als je bedenkt toch een behoorlijk bedrag te betalen voor schoonmaken.
    • Prijs/kwaliteit:

6 Wij hadden een aanbieding, dus viel het wel mee, maar betaal je de volle mep, dan is het vrij duur.
    • Nationaliteiten die veelal komen:

Nederlandse, Duitse
    • Geschikt voor:

Fietsen, Wandelen, Winkelen, Actief
  • Tips van Jolanda Er liggen veel leuke steden in de omgeving, zoals Apeldoorn, Deventer, Zutphen en Arnhem. Hier is van alles te doen. Verder kan je wandelen naar de grootste waterval van Nederland (ligt net buiten het park).

Naar boven