Quinta das Vistas Palace Gardens reviews

4,5

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

Heerlijk verblijf, super in de watten gelegd.

Quinta Das Vistas Palace Garden is een fantastisch verblijf met een prachtig uitzicht over Funchal en de oceaan. Om te gaan wandelen vanuit het hotel is wel enige durf nodig, er loopt namelijk geen wandelpad en er wordt hard gereden.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Luxe Hotel met centrale ligging.

Zeer fraai Hotel, zowel het hotel zelf, de schitterende tuinen (zelfs bizar in zo'n grote stad met zeer weinig ruimte) alsmede de geweldige ligging. Het Hotel geeft een ruimtelijk gevoel, een gevoel van luxe en verwend worden. Mooie en complete kamers, met minibar, goed werkende airco, fraaie verlichting, zware gordijnen om het echt donker te maken, goed uitgeruste badkamer en veel handdoeken. Erg vriendelijk personeel. Kundig ook. Ruime parkeergelegenheid. Lekker zwembadje, niet groot maar groot genoeg om lekker te zonnen of af te koelen. Het buiten badje was wel erg koud. Dat kan eigenlijk niet (14gr!) ook al was het buiten lekker warm. Uitgebreid ontbijt buffet. Jammer dat een lekker eitje miste. Wel roereieren maar die kwamen uit een pak, vermengt met iets te veel vloeistof. Misschien dat Engelsen dit lekker vinden maar ik vindt een ei mag best wel op een ei lijken.Als je een ei los bestelde vroegen ze erg maar liefst € 6.00 voor. Een belachelijk bedrag. Drank en eten vond ik er ook buitensporig duur. Er zijn heel veel goede en betaalbare restaurants in de stad. Tip: kijk eens aan de haven of in de smalle steegjes. Daar aten de lokalen ook. Erg goed en leuke prijzen. Ik zag in andere beoordelingen dat je naar het centrum kon lopen. Nou, als je marathonloper bent wel ja. Nog een tip: huur een auto of motorfiets. Echt niet duur en maakt je verblijf zeer aangenaam en je kan het hele eiland over en ziet meer dan een gemiddelde Tour! Ik kan aanbevelen: Rentingmadeira.com. Eerlijk en goede schade dekking. Zij haalde ons ook op bij het vliegveld!

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2019

prachtig hotel

personeel erg vriendelijk . prachtig hotel wij hadden een geweldig uitzicht over de zee en bergen . personeel was erg behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 6 september 2018

Mooi hotel, toegelegd op "ouder" en mn. Engels publiek

Klassiek hotel, mooie grote kamers. Beslist aantrekkelijk voor het oudere publiek of mensen die de rust willen opzoeken. In de avond is er niets te beleven, dan alleen in alle rust te dineren. Let wel, drank is erg duur hier! Vanuit het hotel is het centrum alleen via openbaar vervoer te bereiken en 's-avond met de taxi terug (ongeveer € 8,-).

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2018

prachtig uitzicht, goed ontbijt en diner, sfeervol

Het hotel ligt op een heuvel die moeizaam beloopbaar is. Bushalte om de hoek. Kamers zijn netjes en groot, badkamer niet 5 sterren waardig. Personeel is vriendelijk, maar enkelen zijn wat stuurs( met name bij de bediening). Het uitzicht is grandioos , ook tijdens het ontbijt en diner kun je buiten zitten. Zwembad is klein, maar voor ons prima. Wij hebben een heerlijke week gehad bij Quinta das Vistas!

Laatst bijgewerkt: 25 september 2017

Zeer goed

Mooie ligging en vlak bij centrum, goede service en rustige sfeer.

het hotel
het hotel/ de entree