Pestana Hotels & Resorts (Miramar & Village Garden) reviews

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Een mooi resort met een prachtige tuin

Wij hadden een heerlijk ruim appartement aan het zwembad. Het resort is omringd door een mooie tuin en de appartementen zijn kleurrijk, echt een vakantiedorpje op zich. Het buffet was uitgebreid en voor ieder wat wils. Het personeel was vriendelijk. We hebben een fijne tijd gehad.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Gezellige en sfeervolle omgevnd voor een mooi vakantie

Je voelt je heel welkom. Het personeel is uiterst vriendelijk en indien nodig is een extra stapje geen probleem. Een zeer goede basis voor een prettig verblijf op Madeira.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Prima hotel voor prima prijs.

Een prima hotel voor een prima prijs. Goede ligging

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2020

Mooi Hotel alles goed verzorgd

Alles keurig ,netjes ,vriendelijk en behulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

Mooi netjes en niet ver van de stad zelf

Onze kamer was in de kelder om het zo maar te schrijven maar mooi en netjes en geweldig terras.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2018

Geweldige locatie

Uitzicht vanuit je hotelkamer geweldig, door mooie goed onderhouden tuinen eromheen, ontbijt met ruime keuze, dat regelmatig wordt aangevuld tot ca 1/2 uur voor einde ontbijttijd. Eenvoudige kamer en wij hadden zelfs kleine keuken met magnetron en koelkast. Bedden waren voor ons met perfecte hardheid en goede kussens. Ligging ideaal om naar toeristisch centrum te lopen, naar Funchal centrum is een pittige wandeling van ca een 1/2 uur, maar je kan ook gebruik maken van de bus die voor hotelingang stopt.

Laatst bijgewerkt: 17 december 2016

ideale uitgangsbasis

ideaal gelegen tussen de oude stad en het nieuwe hoteldeel, ruim opgezet

Ons terras van de kamer, mooier kan je toch niet zitten.
tuin hotel
Een van de zwembaden