Pestana Casino Park Ocean reviews

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

2024-03 Kamer 273 is geen 5-sterren waard

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Heerlijk Hotel

De kamers zijn wat gedateerd maar netjes en schoon. De rest van het hotel is modern. Vanuit de kamer en de eetruimte heb je prachtig uitzicht. We hadden kamer 581. We hadden aparte slaapkamer met TV en aparte woonkamer met TV en bankstel en 2 balkons. Op de kamer was geen waterkoker en badjassen en slippers maar nadat we erom gevraagd hadden werden ze gelijk gebracht. Goede service. Wel wat harde bedden maar lekker breed. 3 heerlijke zwembaden 2 buiten 1 verwarmd binnen met sauna waar je gratis gebruik van kan maken.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Goed vacantie gehad

Ik geef 5 sterren

Hr. A Serra
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2022

Antonio Serra

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2022

Verhouding prijs/ kwaliteit beetje uit verhouding

Tijdens onze vakantie waren ze bezig met het vervangen van de vloerbedekking. Soms erg laat met de schoonmaak van de kamer. Badkamerdeur konden we niet afsluiten

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Hotel 5 stars, kamer 3 stars

Zodra je het hotel binnenstapt merk je dat het 5 sterren heeft. Deze mening verandert drastisch als je de gangen naar de kamer oploopt en de kamer zelf. Deze is waarschijnlijk sinds de oplevering niet meer veranderd/gemoderniseerd en heeft daardoor een ietwat smoezelige uitstraling. Jammer want het hotel zelf is prima qua faciliteiten en ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2022

Schoon, prima ligging, compleet qua faciliteiten

Prima hotel met ruim voldoende faciliteiten gelegen op een prima locatie. Schoon, ruime kamers en zeer vriendelojk personeel.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2022

Prachtige locatie en supper vriendelijk personeel.

Zeer goed ontbijt en diner buffet met thema's. Uitcheken om 12.00 uur werd zonder er om te vragen verlengd tot 14.00 uur.

Laatst bijgewerkt: 19 april 2022

Is een goed hotel

Het is een goed hotel, alleen de matrassen op de bedden zijn keihard, viel me op dat er bij het buffet avonds ook geen ijs was.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2022

Een heerlijk hotel!

We hebben een heerlijke tijd gehad. Grote kamer en een heerlijk bed. Het personeel was zo ontzettend aardig en behulpzaam. Dat heb ik niet vaak eerder zo meegemaakt. Het binnen en buitenzwembad waren heerlijk, evenals de sauna en het Turks stoombad. Het ontbijt was heel erg uitgebreid. Voor ieder wat wils! Echt een fantastische tijd gehad.