Pestana Madeira Premium Ocean Resort (ex Pestana Carlton Madeira) reviews

4,3

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Madeira opnieuw bezocht na COVID-intermezzo.

Madeira ideaal voor senioren m.n. (omgeving) Funchal indien gekozen wordt voor hotel op loopafstand centrum dat levendiger was dan ooit mede door aanwezigheid drie grote cruiseschepen rond carnaval d.w.z. duizenden extra toeristen. Gelukkig duurt zoiets maar kort. Ontbreken stranden maakt M. minder geschikt voor gezinnen met kinderen, dan liever naar de Canar. eilanden. Natuurliefhebbers kunnen buiten Funchal terecht voor “ruige schoonheid”.

Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Fantastisch hotel dicht bij centrum

Pestana Carlton Madeira Premium Ocean Resort is een absolute aanrader. Mooi hotel met 4 fantastische zwembaden. Zeer goed ontbijt en diner buffet, iedere avond live muziek. Op loopafstand van het centrum (20 minuten) en ook bushalte voor de deur (lijn 1, 2 of 4). Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunten: ouderwetse inrichting, matig onderhouden kamers, op de kamers slecht wifi

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

Prachtige ligging, mooi hotel, vriendelijk personeel

Is alleen 2x per week aquarobics bij zwembad. Verder niet echt veel vermaak. Prima ontbijt, er is van alles. Vlakbij centrum/haven. Behoorlijk klim weer terug naar hotel. Taxi is €6,00 en tuktuk €5, Kabelbaan is de moeite waard en met de rieten slee naar beneden een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2019

vriendelijk personeel

alles was top geregeld, alleen op de vertrek dag hebben ze ons niet op tijd gewekt, ze hebben bij de receptie dit verkeerd genoteerd, waardoor wij met spoed de koffers hebben in moeten pakken, anders hadden wij het vliegtuig gemist, we hebben extra taxi kosten moeten maken van 39 euro om op tijd op de luchthaven te komen, dat was even stressen.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2019

nette hotel

Goede ligging, mooie uitzicht vaan zeezichtkamers en hele dag zon.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2018

Mooi hotel ook qua ligging

Mooi uitzicht aan zeezijde van het hotel, ligt op loopafstand van centrum ideaal.

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2017

geweldig

fijn verblijf, heerlijk om er te zijn buiten ontbijten met uitzicht op de oceaan was geweldig

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2017

geen 5 sterren waard.

We hadden een mooie junior-suite in het hoge hoofdgebouw. Met slechts 3 liften (waarvan er één de hele week in onderhoud was) moesten we nogal eens erg lang wachten, vooral 's morgens voor het ontbijt. We hadden 5 dagen een huurauto. Om deze auto op het parkeerterrein van het hotel te mogen parkeren, moesten we per uur betalen. Totaal waren we hieraan 42,80 euro kwijt!!!! Dit hadden we nog nooit meegemaakt in andere hotels. We hadden koffie-en theefaciliteiten op de kamer. Dit was heel summier: 2 zakjes nescafé, 2 zakjes décafe en een aantal theezakjes. Op zich niets mis mee, maar als we wilden dat het werd aangevuld, werd daar telkens 4 euro voor gerekend. Belachelijk!!!! Het ontbijt was redelijk, maar in een 5-sterrenhotel verwacht je toch verse jus d'orange en knapperige croissants. Hier was de jus d'orange heel waterig, zeker niet vers geperst en de croissants (en ook de rösti-rondjes) absoluut niet knapperig. Naar aanleiding van andere reviews hadden we logies/ontbijt geboekt (eten en drinken in het hotel erg duur) en dat is prima bevallen. Het schoonmaken liet te wensen over. Na een week lag er een laagje stof op het T.V.-kastje en op de plankjes in de badkamer. Deze plekken zijn de hele week niet schoon gemaakt. Het personeel was wel heel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2017

Oudbollig

Avond buffet voor een 5 sterren onwaardig Koffie en thee faciliteiten maar voor 1 dag voor de andefe dagen moet je 4 euro per keer betelan 5 steeren hotel ? Eerder 4

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2017

.... .............................................................................................

........................................................................................................................................................................................

Pestana Carlton Madeira zoutwaterzwembad