The Views Monumental (ex Four Views Monumental) reviews

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Prima hotel met vriendelijk personeel. Goed eten en alles netjes en schoon. Wordt dit jaar compleet gerenoveerd.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Top accommodatie!

Fantastisch schoon hotel in hartje Funchal met een mooi uitzicht. Ontbijt buffet heerlijk en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel en genoeg restaurantjes in de omgeving.

Eulderink
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

Uitgebreid ontbijtbuffet. Uitgebreid dinerbuffet. Accomodatie is prima! Zeker aan te raden

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

Prima verblijf voor een prima prijs

Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt, op 1 minuut lopen zit een charmante bakker die vanaf 06:00uur heerlijke koffie en broodjes serveert. Maar keurige schone (ietwat gedateerde) kamer in de zijvleugel met net aan uitzicht op zee (hoewel we een landzicht kamer hadden gereserveerd) zwembad en ligbedden allemaal keurig, gratis parkeren onder het hotel. In de hotelwijk van Funchal, 2 km van het centrum (voor ons jonge mensen goed te doen te voet).

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Mooi complex met een goede ligging

Erg genoten van het schone hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding en een aanrader om een lekker verblijf te hebben in Funchal. Genoeg te doen in de buurt, dichtbij de oceaan en veel eetgelegenheden om de hoek.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Prima hotel, op een perfecte locatie voor trips over het eiland en naar Funchal

Heerlijk hotel, goede kwaliteit/prijs verhouding. Ontbijt zeker bijboeken, is in buffetvorm, volop keuze, zeer uitgebreid, niets ontbreekt. Kamers zijn netjes, dagelijkse schoonmaak en wisseling van handdoeken. Twee zwembaden, niet al te groot en/of diep, maar voldoende voor een opfrisser. Ligbedden en parasols genoeg, geen irritante handdoek leggen cultuur. Locatie is ook perfect, voldoende restaurantjes in de buurt, wandel of minibus trips volop te boeken bij kantoortjes rond het hotel, opstappen meestal voor het hotel of 30 meter naar links voor een van de kantoortjes. Bus naar Funchal begint en eindigt zo'n beetje voor de deur (lijn 1, 2 of 4), maar een wandeling van 20-25 minuten is ook mogelijk.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Schitterende plek om de vakantie door te brengen

Top vakantie gehad in het schitterende Madeira. Het complex ligt net buiten funchal maar voor de gezelligheid hoef je niet per se naar het centrum. Er zijn genoeg leuke barretjes in de buurt waar je heerlijk kan eten en drinken.Winkels zijn op loopafstand. Bij aankomst was ons appartement nog geboekt dus hebben we voor 2 dagen een upgrade gekregen naar een superior hotelkamer en de gehele vakantie drankjes gratis tijdens het diner. Eten was prima alleen een beperkte keus qua warme maaltijden. Voordeel daarvan was wel dat t warm was en lekker.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

goed Hotel

goed Hotel goed ontbijt zwembad en ligstoelen goed personeel wat ongeintereseerd

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Groot hotel waar je niet merkte dat er zoveel gasten waren.

Fijn hotel om te verblijven. Prima gegeten en geslapen. Vriendelijk personeel. Het hotel straalt een vriendelijk ontspannen sfeer uit.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

Groot hotel, mooi zwembad op het dak

Groot hotel, daardoor wat anoniem, ruime kamer, mooi zwembad op het dak, goed ontbijtbuffet. Wij hadden een kamer voor 3 personen. De derde persoon sliep op een bedbank. Dit was niet echt comfortabel.

Vooraanzicht van het hotel met boven op bij de palmbomen een zwembad.