Baía Azul reviews

Stam
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Hotel met fantastische ligging

Luxe hotel, mooie kamers, uitzicht over oceaan.

Landman
Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

10-daags verblijf in Baia Azul - Funchal

Deze review is gebaseerd op onze reis van 8 februari tot 18 februari 2024

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Een fantastisch hotel

Goede bediening, goed eten kortom gewoon heel goed 👍😉

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2024

prima

Baia Azul is een groot hotel, kamers zijn ruim genoeg en heeft een leuk balkon. Wij hadden een mountainview kamer, dat wil zeggen zicht op de straat waar altijd drukte is. Deuren dicht en het geluid was weg. Prima badkamer en zeer goede verzorging. Ook het hotel en restaurantpersoneel zeer behulpzaam en bijna allemaal Engels sprekend. Keuze uit 2 restaurants (een buffetrestaurant voor de halfpension gasten) en een uitstekend italiaans restaurant voor de "vrije" gasten. Ontbijt in buffetvorm was zeer uitgebreid en goed. Kortom een prima hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2023

Prachtig hotel

Leuke vakantie gehad op Madeira. Hotel was prachtig eten was goed in buffet vorm personeel was aardig en behulpzaam.Veel te zien en te beleven op het eiland .

Mw. M. Beckers
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Zeer fijn Hotel. Goed verzorgd ontbijt. Nette mooie kamers. Bar met geweldig uitzicht.

Prachtig Madeira

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Prachtig

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Geweldig verblijf gehad

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2020

prima hotel. Na de renovatie weer helemaal in orde!

Na verschillende andere 4-sterren hotels op Madeira bezocht te hebben de afgelopen jaren, hebben we Baia Azul eens geprobeerd. Had hele goede reviews en terecht! Is prima hotel en de prijs-kwaliteit verhouding is ook prima.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

Goed verzorgd hotel

Goed verzorgd hotel=============================================================================================================================================================================================

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2020

Prachtig hotel met fantastisch uitzicht

Prachtig hotel met fantastisch uitzicht, mooi zwembad, mooie kamer en heerlijke bedden, prima ontbijt, maar het avond eten vonden wij echt niet goed, alles zeer middelmatig en zonder fantasie, ook de bediening niet betrokken of vriendelijk, het a la carte restaurant Sol was echt super lekker en goede bediening echt een verschil van een dag en een nacht, dus ze kunnen het wel.

uitzicht
Baia Azul Hotel
Hotel gezien vanaf de zee