Avenue Park reviews

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2024

Goed voor de prijs

Ruim appartement dicht bij het centrum. Wil je een hip, modern, actueel, luxe interieur, zoek dan iets anders. Geen bijzondere faciliteiten.

Mw. A. Kordewinders-Peters
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2023

Uitstekend vakantie adres

Uitstekend vakantie adres. Vrijdag en zaterdag wat rumoerig vanwege casino tegenover het appartement

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Net appartement op goede locatie

Ruime 2 kamer appartement van alle gemakken voorzien. Gebouw plus kamer wel gedateerd. Echter, ruim appartement, hygiëne en vriendelijk personeel. Goede locatie op 10 min lopen van oude stad. Op 5 min lopen prachtig park met uitzicht op de haven en cruiseschepen.

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

Geweldige locatie

Verblijf data: 28-01 / 8-02-2020. Wij zijn pensionada’s. We waren met 3 personen in het appartement. Het ruime appartement ziet er keurig uit al zijn sommige zaken wel wat gedateerd ( vloer) en het heeft een apparte 2 pers. slaapkamer. En niet gehorig ondanks dat het behoorlijk bezet was. De ontvangst was zeer gast vrij. Met gelijk de nodige tips over het uitgaan en dineren en waar brood te halen was op (100 mtr.) Op deze afstand zijn er ook een stuk of 6 goede restaurantjes en terrasjes te vinden. We hadden een huurauto en die konden we mooi in de parkeer garage onder het appartement kwijt. Handdoeken worden elke dag verschoond en de kamer schoon gemaakt. In onze kamer was er geen slaapbank maar er was wel een prima logeerbed bij gezet. De TV heeft alleen als Nederlandstalige zender BVN. In de keuken was voor ons alles aanwezig. In de badkamer dichtte de stop niet voldoende af zodat het water weg liep en de kraan lekte. De ophanging van de handdouche was een klein beetje lam. Zodat als je de kraan te hard open zette deze achterover kantelde en de waterstraal horizontaal over het bad sproeide. Naar Funchal stad was het 15 min. lopen. Bij is het hier ons hier goed bevallen+++

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2018

Een fantastische keuze

Zeer gunstig gelegen t.o.v.. het oude centrum, vlak tegenover een prachtig park met zicht op de haven.. Verder een uiterst vriendelijk personeel en het appartement werd super schoon gehouden.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2017

Gastvrij

Bijzondere gastvrije en behulpzame eigenaar en personeel. De kamers zijn ruim en schoon en worden iedere dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. De centrale ligging is perfect. Kan niet anders zeggen dan dat wij een heerlijke week hebben gehad.