The Views Oásis (ex Four Views Oásis) reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Mooi hotel

Voor ons net iets te groot hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt zeer uitgebreid, hotelkamer groot en netjes, mooi uitzicht op de zee, ruime badkamer. Alles werd goed schoon gehouden en hoefde je geen schoonmaak kreeg je zelfs daarvoor geld terug, dat was heel goed geregeld!

Laatst bijgewerkt: 6 januari 2020

Formidabel hotel met ongekende mogelijkheden en enorm vriendelijk personeel.

Bijna alles is mogelijk en overal is een prima oplossing voor.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

prima voor rust. koffie en bier erg duur

Heerlijk tot rust kunnen komen. Wij zijn voor de koffie en het eten ergens anders heen gegaan vanwege de prijs.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019

Eten was wat eentonig

Het eten kon wat variabeler zijn het was iedere morgen en avond bijna het zelfde.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Mooi, net en vriendelijk hotel

Mooi, net en vriendelijk hotel waar je je snel thuis en op je gemak voelt.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Een heel fijn hotel, we hebben genoten!

Het hotel heeft een prachtige ligging. Er is een hotel shuttle bus naar Funchal, je moet wel twee dagen van te voren reserveren. Er stopt echter ook een lijnbus voor het hotel. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een kiezelstenen strand, toch zijn er verschillende plekken waar je kunt zonnen. Ten eerste rondom het zwembad van het hotel, maar ook direct aan zee op houten vlonders op het kiezelstrand en betonnen plateaus waar je ook via trappen in de oceaan kunt zwemmen. Het water is super helder.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers

Op de 4e verdieping helaas slechte wifi, maar dit werd na onze klacht keurig opgelost met extra router op de kamer. Verder helaas maar een kleine boulevard die vlak lag; het eiland is in zijn algemeenheid geen aanrader voor mensen sie minder goed ter been zijn.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Heel net hotel, met super vriendelijk personeel.

Four Views Oasis is een heelnet hotel , direct aan de kust gelegen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel beschikt over alle benodigde faciliteiten.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Prachtig hotel met mooi uitzicht

Personeel absoluut vriendelijk. We waren 2 weken in dit hotel. Mooie omgeving voor een wandeling. Elke dag wordt de kamer opgeruimd.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2019

geweldig!!

geen behoefte. Kom nou, jullie kunnen mij toch niet gaan verplichten een tekst te schrijven die verder geen hout snijdt!!!???

Uitzicht van uit de lounge