Dom Pedro Garajau reviews

4,3
6,1

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Prima hotel, maar wel verouderd

Hotel is gedateerd.Wij waren veel op pad dus prima hotel voor een uitvalsbasis. Ontbijt was prima. Ik zou het hotel niet aanraden wanneer je op zoek bent naar luxe en graag veel in het hotel bent. Zoek je alleen een plek om te overnachten, dan is dit een prima hotel.

Marianne Heeze
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2023

Mei in Madeira 2023

Het san Pedro Garajau ligt aan een drukke weg in de bebouwing.Het is een verstedelijkt gebied, geen dorpje.Zonder auto kun je niet naar de prachtige gebieden in Madeira. Er is geen WiFi behalve bij de receptie. We hadden een studio geboekt, dat bleek slapen op een slechte slaapbank.Gelukkig mochten we omboeken naar een gewone kamer. De kamers zijn erg gehorig door de verbindingsdeur. Ontbijt is prima.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2022

Appartement met mooi uitzicht en heerlijke zwembaden

Mooi appartement aan de tuinzijde met uitzicht op de oceaan. Prachtig aangelegde tuin met zwembad. Een mooi binnen zwembad. Bushalte voor het hotel, waardoor je in 25 minuten in Funchal bent.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2020

Eenvoudig, goed, schoon.

Goede , eenvoudige accommodatie. Ligt langs een drukke weg; aan de tuinkant heb je hier geen last van. Ontbijt goed verzorgd, lekker brood echter na 14 dagen wil je wel eens wat anders. De bedden zijn aan de harde kant. Service en klantcriendelijkheid is zeer goed. Er waren een magnetron en kookplaten aanwezig, maar geen pannen, serviesgoed of bestek.

Laatst bijgewerkt: 29 november 2019

Netjes,vriendelijk,schoon, maar wat gedateerd

Wat oud lijkend hotel, personeel vreselijk vriendelijk. Alles schoon en netje. Alleen wel iedere ochtend het zelfde ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Gedateerd

Wist dat het wat ouder hotel was, en niet hele goede beoordeling. Maar het ruikt er fris, en kamers zijn niet geweldig maar ook weer niet vreselijk. Maar viel alles mee, leuke uitvalbasis om het eiland te verkennen.