Sana Reno reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Prima hotel voor een citytrip. Het hotel ligt wat verder weg van het centrum, maar wel vlak tegenover een metrostation (eind halte rode lijn sao sebastiao) en vlakbij een grote el corte ingles. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, sauna en jacuzzi. Wel gebruik gemaakt van het ontbijt. Ook dat was prima, voldoende keus. Op de kamer geen thee/koffie faciliteiten wel een koelkast met inhoud, waar voor betaald moest worden. Maar met een supermarkt vlakbij heb je je eigen snacks zo gehaald en je drankjes gekoeld. De badkamer vond ik minder goed verlicht, wij hadden een badkamer met bad. Wel was de douchestraal erg goed en hebben wij heerlijk gedoucht. Van de 4 dagen is onze kamer maar 1 keer schoongemaakt en opgemaakt op dag 2. Gelukkig kunnen wij zelf het bed wel opmaken, alleen was het wel prettig geweest om andere schone en droge handdoeken te hebben gekregen. De badmat en de vloer werd goed nat ook al was er een spatscherm, waardoor wij meer handdoeken moesten gebruiken om de boel weer droog te krijgen. Prettig dat er een raam aanwezig was, dat ook geopend kon worden om te luchten. Het tweepersoonsbed was breed genoeg en het grote dekbed was ook breed en groot genoeg voor 2 personen. Al met al hebben wij, ondanks de handdoeken, een prima verblijf gehad. Het is de 2e keer dat wij bij dit hotel verbleven. Met name door de ligging en de metro voor de deur, zouden wij zeker een 3e keer weer overwegen.

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2022

Heerlijk hotel zeker een aanrader!

Samen met m’n dochter van 17 jaar 5 dagen verbleven. Hotelkamer was heel netjes. Ontbijt was lekker! Maar het zwembad maakt het verblijf helemaal compleet. Wij komen zeker nog terug.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2022

Prima hotel, goede ligging voor metro.

Goed hotel met prima bedden. Ontbijt ook prima. Een aanrader

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2022

Prima hotel.Metro aan de overkant. uitstekend ontbijt.

Ik weet niet anders te vertellen dan wat ik boven geschreven heb.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2022

goede prijs kwaliteit verhouding

vriendelijk personeel schoon goede bedden goed ontbijt

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2019

Een heel gastvrij hotel aan de rand van de stad

Sana Reno is een hotel waarbij je je als bezoeker voorop gesteld voelt. Het personeel is erg vriendelijk en snel bereid om mee te denken, waarbij vooral de roomservice uitblinkt. Het hotel heeft een zeer uitgebreid ontbijt met iedere dag verse producten en een deel van het aanbod dat varieert. Wij hebben zelden een beter hotel gezien in deze prijscategorie.