Mundial reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Prima

Hotel Mundial heeft een perfecte ligging in het centrum en bij het openbaar vervoer. Ontbijt is prima, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en worden dagelijks gepoetst.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Top hotel

Super locatie overal dicht in de buurt. Ontbijt was prima verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Heerlijke dagen gehad

Ideaal centraal gelegen hotel. Prachtig uitzicht op de stad, geweldig rooftop restaurant

Laatst bijgewerkt: 6 januari 2024

Hotel Mundial

Goed hotel in het midden van het centrum, van hieruit de stad verkend te voet. Vriendelijk en behulpzaam personeel die je een welkom gevoel geven. Het ontbijtbuffet is zeer goed, ondanks de drukte was het ontbijt goed verzorgd mede doordat er 2 buffetten waren. Iedere dag een schone kamer!

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2023

Prima

Goed hotel, midden het centrum. Vriendelijk personeel. Schoon en netjes. Badkamer enigszins gedateerd. Heerlijk ontbijtbuffet.

Bosman
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2023

Hotel in centrum Lissabon

Het hotel ligt in het centrum en dat is een voordeel maar de kamers zijn echt aan renovatie toe. Veel lawaai van buiten als je aan de voorkant zit. Het ruikt er muf en er ligt vloerbedekking.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2023

prima hotel

Prima hotel, centrale ligging in stad en bij openbaar vervoer. Vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Lichte geluidsoverlast bij onze kamer (maar voor ons niet heel storend).

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2022

Alleen ontbijt is nogal chaotisch. Maar verder, het personeel doet werkelijk alles voor je!

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

fijn hotel, goede ligging, zeer vriendelijk personeel

Mundial is een fijn hotel, goede ligging, zeer schoon, we hebben er heerlijk gegeten. Lekker een wijntje gedronken. Het personeel is zeer vriendelijk. Je voelt je echt welkom.