Miraparque reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

korte stedentrip

Netjes hotel

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Schoon, ruime kamers, gunstige ligging, zeer uitgebreid ontbijt

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Mooi hotel

Schoon, goed ontbijt, aardig personeel, vlakbij metro en mooi uitzicht op het park

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

reis kan veel goedkoper

Meerdere extra's geboekt, maar enkele overbodig bleek achteraf. Auto afgeven ging prima en werd correct weer afgeleverd, echter we moesten zoeken naar uitgang 10 waar we opgehaald werden. We werden in lissabon op vertoon van geboekte shuttleservice naar een taxistandplaats verwezen, deze reed enorm om en rekende teveel voor de bagage. Men kan beter met de metro gaan. In lissabon zijn "hop on hop off" bussen ... niet doen, want er zijn meerdere maatschappijen die elkaars ticket niet accepteren. Dat beperkt de keuze.

Laatst bijgewerkt: 2 december 2023

taxi naar vliegveld een crisis, dikke stress

De taxi die we hadden geboekt via D-tours van Choice tours naar het vliegveld in Lisboa was ware stress. Om 15.15 zou de taxi er zijn, echter om 16.15 was deze eindelijk gearriveerd. Twee keer er achter aan moeten bellen.

Laatst bijgewerkt: 13 november 2023

prima hotel

Dit is een prima hotel met een zeer gunstige ligging .Kamers zijn schoon, ontbijt was goed, alleen het personeel achter de receptie is niet al te vrolijk..,

Laatst bijgewerkt: 9 november 2023

Goed hotel voor 3 sterren

Goede ontvangst. Goed ontbijtbuffet Kamer schoon, goede bedden. Mini bar goed gevuld en redelijk geprijsd. Rustige kamer aan de voorzijde met uitzicht op het park.

Hr. J.T. Preuter
Laatst bijgewerkt: 15 april 2023