Borges Chiado reviews

9,7
0,90

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Op zich een goed hotel op een prima locatie, maar zou wat mij betreft wat meer (beter) onderhoud kunnen gebruiken. Het ziet er allemaal een beetje opgelapt uit. Balie personeel moet écht een training in klantvriendelijkheid hebben.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Hotel borges Chiado

Hotel was goed gelegen. Alles is prima te doen lopend. Ontbijt was wat minder. Weinig keuze en taai brood. We sliepen in een kamer aan de straatkant. Dit was goed te horen. Veel straat artiesten in de avond en beweging op straat. Zelfs met oordopjes hoorde je alles nog goed. Dus ben je een slechte slaper, dan is deze kamer geen aanrader.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

locatie top

Kamers netjes en ruim wij hadden geen ontbijt je kan naast het hotel heerlijk ontbijten Personeel bij receptie niet echt klantvriendelijk

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Goed verzorgd, proper en prima ontbijt

Zie hierboven

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Perfecte ligging

Leuk hotel, perfecte ligging, enigszins gedateerd maar leuke ervaring en plek.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Prima hotel met centrale ligging

Hotel was mooi en netjes, goed schoon. Hele goede ligging midden in de stad, maar ook nog op loopafstand van het strand. Fijn vonden wij het dat de metro praktisch voor de deur lag, want met de metro kom je heel ver in Lissabon. Ontbijt was prima, niks mis mee maar ook niet fantastisch goed. Mensen achter de receptie waren aardig als je iets vroeg, maar keken niet eens op als je langs liep. Heeft onze vakantie verder niet verstoord. :) Kortom, prima hotel voor een goede prijs.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Prachtige kamer..toplocatie

De Geus
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Hotel Borges

Prima accommodatie in een gezellig centrum. Helaas maar 1 stoel voor 2 personen

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2023

T/m 2e verdieping ruikt het niet fijn, wij zaten op de derde en hadden er geen last van. Het receptie personeel zou iets meer op de gasten kunnen reageren bv als je binnenkomt of gaat eventjes een groet komt vriendelijker over, als je ze iets vraagt reageren ze wel vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2023

Prima voor stedentrip

Fijn hotel en perfecte ligging in het centrum met de metro voor de deur , ontbijt prima