Meira reviews

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

Heerlijk genoten van de vriendelijke mensen, de barman met verse cocktails voor weinig. De schone kamers met heerlijke bedden. Super groot en zonnig balkon.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2016

Donker hotel

Jammer dat er geen daglicht in het hotel kan komen.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2016

Geweldig hotel

We hebben ons prima vermaakt. Vriendelijk personeel. Wel harde matrassen.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2016

Rustig stadje met veel pelgrims

Hotel ziet er keurig uit , goede services en ontbijt is voor een ieder wat wils. Uitzicht is niet altijd spectaculair met name aan de achterkant niet. Ligging vlak bij zee , afstand tot grotere plaatsen minimaal een uur rijden.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2016

Gemiddeld hotel

Voor liefhebbers van de Portugese keuken is deze bestemming prima anders wordt het lastig iets anders te vinden. Hotel heeft een klein zwembad met enkele ligstoelen. Jammer maar 2 parasollen. Reis wordt zonder transfer aangeboden. Hou rekening met 100 euro taxi kosten enkele reis. Hotel biedt transfer voor de terugreis tegen €12.50 p.p. Ik adviseer deze niet te nemen. Chauffeur reed als een idioot. Constant maximale snelheden en sturend met 1 hand werd geregeld op zijn gsm gebeld. Plaats zelf is rustig met enkele Portugese restaurants.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2016

donkere gangen

alle maaltijden in buffet vorm, waar te weinig gebruik van gemaakt word, dus "linke soep? "

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2016

rustig en goed ik vind dit genoeg jammer geen ligbedden op het strand

Uitzicht balkon achterkant Hotel
Zon ondergang bij strand