Suave Mar reviews

3,8

Theunissen
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Leuke schone plek met vriendelijk personeel

Goed ontbijt, schone kamers en een mooie ligging. Alleen de airco maakte wat lawaai (ook s’nachts en ook als die uit was).

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2024

Hotel prima

Hotel is echt prima, in de eerste instantie hadden we standaard kamer. Erg klein, heel klein hok. Om een upgrade gevraagd, voor 12 euro per nacht een mooie kamer gekregen. Echt top

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2023

Goed hotel

Personeel vriendelijk, goed ontbijt en kamer. Heeft een heerlijk zwembad en plek om te liggen.

H Hugo Smit
Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Leuk hotel

Aan de kust gelegen. Heel mooie plek. Hotel wil sjieke uitstraling aanbieden maar is wel aan vernieuwing, modernisering toe. Restaurant prima! Zwembad heel mooi, maar toch weer het ‘gezeur’ van bedjes claimen door gasten. Het zou zo fijn zijn als een hotel hier beleid op na houdt; gasten opvoeden!! De kamer is groot, wel donker. Bedden prima! Badkamer eenvoudig, wel aan vernieuwing toe. We hadden ook een balkon….nou, een binnenplaats, hok….heel ongezellig. Geen uitzicht en geen uitstraling, gezelligheid. Gemiste kans! Personeel loopt de ‘poten uit het lijf’ en is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2018

klein rustig plaatsje, mooie omgeving en met auto goede uitvalsbasis om noord Portugal te ontdekken.

Minder toeristisch gebied, uitermate geschikt, voor surfen, windsurfen en kitesurfen, mooie boulevard, voldoende restaurants en mooie steden op minimaal 30 minuten rijden, met mooie historische achtergronden.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2018

Mooi hotel in afgelegen plaats

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel was goed verzorgd, alleen was het erg rustig. We waren vaak de enige mensen bij het zwembad. We zagen weinig mensen in het hotel, en in het dorp er omheen. Een beetje doods en weinig actie. Er was geen lunch beschikbaar en er was geen ober aan het zwembad. Het hotel was erg (!) netjes en chic. Heerlijk dus, voor rustzoekers!

Laatst bijgewerkt: 9 september 2017

Voor de rust zeer geschikt

Mooi, net hotel, 1/2 uur van vliegveld, prive taxi door Prijsvrij geregeld kost wel E 175 voor de vice versa rit. Strand ligt pal voor de deur, maar daar kun je niet op komen en liggen (schorren), je moet ongeveer 1 km naar rechts dan kom je op het werkelijke prachtige zandstrand, centrum is naar links daar vind je restaurants en de winkels, ook is er een markt volgens personeel op maandag, wij bezochten hem op zondag? Personeel weet weinig tot niets over Esposende en wat er gebeurt. Ook bij het zwembad staan ze met armen over elkaar te wachten tot iemand ijs of drinken komt halen, of glazen zelf terugbrengt. Ontbijt is elke dag echter zeer naar behoren, avondeten hebben we op diverse plaatsen in Esposende genuttigd, dus kunnen we niet zeggen. Blikje fris bij zwembad kost E 2,50 en in de supermarkt maar E 0,75. Glaasje port was E 7,50 en een glas bier E 4. In de winkels heb je een hele fles port voor E 1,50, dus waarom moet het hier zo duur zijn, de mensen gaan in het centrum wel wat drinken. De bar was dus ook vaak minimaal bezet. Er was ook een sportcentrum, maar dit was dicht.

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2017

Heerlijk

Fijn gelegen hotel. We kregen voor 15 euro per nacht een upgrade naar een kamer met zeezicht. Bedden waren aan de harde en krappe kant. (140 cm) Voor een paar dagen geen ramp. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en alle handdoeken ververst. Ontbijt was goed en uitgebreid, heerlijke koffie! Ook het restaurant is aan te bevelen, heel goed eten en attent personeel. Let bij uitchecken op de nota: bij ons was er ineens een vage 50 euro opgeteld, die er ook net zo makkelijk weer af ging na reclameren.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2016

goed hotel

goed hotel, in een leuk dorpje. alleen wel eigen vervoer hebben,anders wordt het moeilijk iets te doen.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2016

Rustgevend,beleeft,netjes,gezellig

Ik vond het een heel erg fijn verblijf! Het eten was super super lekker buiten mijn verwachtingen in. Personeel kon goed engels dus konden duidelijk communiceren. Zij helpten ons met de weg vinden (supermarkt, bus haltes ,shoppingmall) in de omgeving! Ik ga hier zeker terug komen!