Do Mar reviews

4,4
6,1

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2023

Fijn hotel met vriendelijke en behulpzame mensen.

Hotel is prettig en de mensen zijn daar bijzonder vriendelijk ook buiten het hotel zijn ze behulpzaam, Het restaurant daar in tegen is het eten niet aan te bevelen. Warme maaltijd word koud of matig warm geserveerd!

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Prettig hotel met heerlijk ontbijt buffet

Goed hotel. Alleen douche is aan update toe. Vriendelijke medewerkers en behulpzaam. Ontbijt buffet heeft veel keuze in vers fruit, diverse broodsoorten en Engels ontbijt. Zwembad is heerlijk. Ook direct aan zee. Excursie wandelen via Biotrail is fantastisch. 3 x gedaan. Ook excursie naar Lagoa de Albufeira is aanrader. Via Sesimbra Safari. Prachtig en enthousiaste gids in klein groepje of privé.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Retro helemaal mijn stijl mooie ligging fijne kamer goed ontbijt

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Prima hotel, aan het strand, overal dichtbij

Is een prima hotel, beetje gedateerd. Aan de rand van het dorp, maar alles op loop afstand. Alle kamers hebben een mooi uitzicht op het strand en de zee.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2018

verouderd hotel liging prima

Locatie uitzicht prachtig. Zeer verouderd hotel maar wel schoon. Een doolhof van gangen en liften. Drankjes vond ik te duur in de bar voor portugese begrippen. zo er geen tweede keer heeengaan

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2018

Lekker oubollig hotel...supervriendelijk personeel.

Alles is ..volgens mij...nog net zo als toen het gebouwd werd...heel retro !! Geen luxe....maar daar is de prijs ook naar..

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2018

Mooie stad met perfecte hotel ligging

Wij waren met een gezin van 4. Wij hadden een auto gehuurd vanaf lisboa dat verliep perfect. De rit naar Sesimbra duurde ongeveer 50 min. Receptie was heel klantvriendelijk alleen mogen ze de faciliteiten wel vernieuwen.. zoals de sauna het zwembad en fitness ruimte was heel erg verouderd. Over het ontbijt en diner waren we ook niet al tevreden. Heel eentonig en weinig smaak.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2017

Keurig net hotel , prachtig uitzicht

Keurig hotel , prachtig uitzicht, leuk vissersdorpje

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2017

Aanrader!

Do Mar is een prachtig hotel met vanuit alle kamers uitzicht op zee. Wij verbleven in een ander op de vijfde verdieping en liepen vanuit onze kamer zo het zwembad in! Onze kamer was niet groot, maar wel van alles voorzien: redelijk goede bedden, bad/douche, koelkast, klein zithoekje, balkon en uitzicht op zee. Het ontbijt was heel uitgebreid met broodjes, heel veel fruit, verschillende soorten beleg, maar ook scrambled eggs, bacon en bonen. Ze zijn ontzettend snel met aanvullen en opruimen! Het personeel is ontzettend vriendelijk en wilt graag helpen met bijvoorbeeld het boeken van excursies. In het hotel was wel erg veel Portugezen, waardoor er eigenlijk verwacht werd dat jij ook Portugees spreekt en je dus altijd in het Portugees wordt aangesproken. Er zijn maar sommige mensen die Engels spreken. Sesimbra is een ontzettend mooi stadje met een heerlijk strand, zee en een kleine boulevard. Een dagje Lissabon met de bus is zeker aan te raden! Nog een aanrader is Sesimbra Safari met hele mooie tours door de streek en hele lieve tourguides.

Dagje naar Setubal ook leuk
Uitzicht vanuit kamer 503