Saboia reviews

4,3

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

Goed hotel, mooie ligging, zonnig balkon.

Omgeving redelijk rustig. Bushalte, strand met gezellige wandelboulevard en treinstation vlakbij, steile straten. Cascaïs op loopafstand (20 minuten) of één stop met de trein. Goed openbaar vervoer

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2020

Keurig, ietwat gedateerd hotel

Een hotel waar helemaal niets mis mee is. Vriendelijke receptionist bij het inchecken, uitermate leuk personeel bij het ontbijt buffet. Dit laatste is van allerlei heerlijkheden (verse broodjes, ei, bacon, etc) ruim voorzien. Onder het hotel zit restaurant "Bos54" een aanrader

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2020

Goed hotel om een paar dagen te verblijven

Wij verbleven 3 nachten in het hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt in een gezellige ruimte. Kleine bar met zitruimte. Zwembad aanwezig. Hotelkamers werden gerenoveerd toen wij er waren qua schilderwerk. Hotel ligt dicht bij de kust en treinstation. Bent met de trein snel en gemakkelijk in Lissabon tegen een zeer goedkope prijs. Openbaar vervoer is goed en voordelig. De Kamer was een mooie grote. Badkamer mag wel opgeknapt worden en douchekop hing laag +- 150 cm. Kamers waren zeer gehorig en gelukkig voor ons was het er niet druk maar hoorde iedereen lopen, wekkers afgaan, andere douche etc etc. Denk als het hoog seizoen is dat je dan minder rust hebt door alle buren dan je zou willen. Bedden waren heel goed. Zouden zeker nog een keer terug gaan zoals nu buiten het seizoen. We zouden dan wel vragen om op de bovenste verdieping een kamer te krijgen zodat we de bovenburen niet horen lopen etc etc.

Laatst bijgewerkt: 25 november 2019

Leuk hotel

Leuk hotel en dicht bij het treinstation en bus stopplaats. Jammer dat er geen keuken aanwezig is voor diner. Ontbijt is goed. Ligging van hotel naast een klein parkje.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Aanrader, vlakbij strand en Cascais. Vriendelijk personeel.

Aanrader, vlakbij strand en Cascais. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2019

Goed hotel

Goed hotel prima ligging vlakbij treinstation en wandelboulevard aan zee. Ongeveer 20 minuten lopen naar Cascais. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel.

Prettig verblijf gehad in hotel Saboia. Goede ligging, +/- tien minuten lopen voor het zandstrand en de winkels. Schone kamer en het personeel staat klaar voor al je vragen.

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2018

goed hotel voor kort verblijf

Kleinschalig hotel, met nette, kleine kamers.Ligt vlakbij treinstation naar Lissabon. Leuke, goede restaurantjes op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2017

Matig en antiek hotel

Wij hadden andere verwachtingen over de hotel. De foto’s komen niet overeen met hoe het daar was. Slordig hotel.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

Vriendelijk personeel, rustig, fijn

De kamer was basic maar voldeed prima en was schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ontbijt vrij simpel en weinig variërend. Eigenlijk altijd ruimte bij het zwembad, complex ligt op een fijne locatie dichtbij zee en station en geen geluidsoverlast gehad. Erg fijn verblijf.

Gezellige ontbijtruimte en was goed
Foto hotel
Uitzicht van ons balkon