Estoril Eden reviews

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2022

Goed hotel, uitstraling jaren 80. Heeft wel update nodig.

Qua inrichting binnen en look van buiten heeft het een oubollig karakter. Het personeel is vriendelijk. En de hygiëne is zeer goed. Ontbijt is prima. Er is genoeg keuze.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Heerlijk hotel

Luxe hotel , ontbijt is heerlijk, kamer was prachtig en supergroot Alles is zeer schoon.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

mooie plek, prettige mensen

mooi hotel voor relatief weinig geld. Prettige ontvangst en hele vriendelijke medewerkers

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

fijn hotel, goed verzorgd, alles schoon, fijn zwembad

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

laagdrempelig, comfortabel en goed ligging.

Het hotel is niet over de top luxe en daarom toegankelijk voor ieder persoon. De kamers bieden als wat je nodig hebt. Meerdere zitplekken, een tv en een klein keukentje. De kamer met uitzicht op zee is helemaal geweldig. Het hotel ligt wel aan een doorgaande weg. Maar het voordeel is dat het ook snel toegang bied tot het station die je zo in Lissabon brengt. IDEAAL.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Gedateerd maar schoon en compleet

Mag langzaam wel eens wat gemoderniseerd worden, maar verder voldoet het prima.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2019

Rustig maar heel mooi dorpje

Mijn vriend en ik hebben het erg naar ons zin gehad. Wel hadden we het iets anders verwacht. Er waren veel minder uitgaansgelegenheden dan we hadden gedacht. We hebben het alanog erg leuk gehad in Cascais en Lissabon

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2019

Estoril heeft weinig te bieden.

Het hotel ligt op gelijke loopafstand (10 minuten) van van Cascais en deze plek kun je via een gezellige boulevard bereiken. Cascais heeft veel leuke straatjes en terrasjes. Ook het park is de moeite waard. Ook ben je binnen een half uur met de trein in Lisabon. Retourtje Cascais - Lissabon 5 euro. Op het Station van Monte Estoril staat alleen een automaat en deze is helaas niet altijd gevuld.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Prima!

Nadat we eerst een minder mooie kamer hadden. Kregen we de volgende dag een prima kamer

Laatst bijgewerkt: 22 november 2018

Lekker genieten. Dicht bij centrum van Cascais. Lekker eten

Mooie stranden. Je kunt lekker over de boulevard naar Cascais lopen. Gezellig centrum. Makkelijk met de trein naar Lissabon.

keuken
Estoril vanuit het hotel gezien
woonkamer
woonkamer inclusief het opklapbed voor de 3e persoon
Cascais vanuit het hotel gezien