Vila Galé Cascais reviews

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Een groot hotel, maar toch voldoende rust

Een groot hotel, net buiten de drukke toeristenzones, maar toch ook weer vlakbij. Een erg verfrissend zwembad. Het ontbijt was aardig. Helaas geen gratis bibliotheek.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Gemiddeld hotel

De verwachtingvan 4 sterren maakt dit hotel niet waar, eerder 3 sterren. Personeel blijft op de vlakte en is niet behulpzaam of niet kundig: We hebben bijv.gevraagd wat er in de buurt te doen is en waar we met de bus ergens naartoe kunnen maar ze weten het niet of het blijkt fout te zijn. In de hotelkamers ook geen enkele info over hotel, wifi, omgeving etc je moet alles zelf uitzoeken, er is nergens een frisdrank of waterautomaat. De bar binnen is overdag gesloten. Zwembad is prima alleen ( te) koud water. Kamers wel heel groot en een enorm ( kingsize ) bed, echter aan de onderkant van het bed hing het doek eruit. De douchekop paste niet in de houder en viel er steeds uit. Schoonmaak is goed alleen vergaten ze steeds het meubilair op het balkon schoon te maken. Handdoeken worden wel iedere dag verschoond! Badhanddoeken voor het zwembad gratis te gebruiken! Ontbijtbuffet voldoende maar helaas veel gerechten te koud. Lekkere koffie uit de bonenmachine. Mooi uitzicht vanuit de kamers o

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2022

Tijd voor renovatie

We hadden een junior suite. Ruimte genoeg maar was uitgeleefd. Douchen in bad was zeer laag voor mij met 1.85m. Het is een hotel voor de massa en dat was tijdens het ontbijt goed te merken. Ruime parkeerplaats voor de huurauto.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Gastvrij hotel

Hotel haalt de 4 sterren kwaliteit niet. Kamers gedateerd. Badkamers te laag. (2.10 mtr.) en geen ventilatie. Fineer nachtkastjes laat los. Kasten en badkamer voorzien van schuifdeuren maar die lopen slecht. Veel van het bedienend personeel in restaurant en op terras spreekt slecht Engels wat vaak verwarring geeft. Daarintegen zeer vriendenlijk en behulpzaam personeel. Kamers worden goed schoongehouden. De keuken is prima. Veel variatie. Maar door bovenstaande is het een goed 3 sterren hotel.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2018

prima hotel

prima en leuk hotel, vriendelijk en hulpvaardig personeel. jammer dat er weinig activiteit was in de bar en pas laat open ging.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2018

Prachtige kamers en heerlijk ontbijt

Mooie ruim opgezette kamers. Elke dag schoongemaakt. Een perfect ontbijtbuffet. 24 uur service. Parkeren voor het hotel. Pinautomaat in het hotel. Kortom alles aanwezig!

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

Schoon, ruime kamers

Wij zaten op de 6e verdieping met uitzicht op het zwembad en de zee. Het was een ruime schone kamer met koelkastje. Het ontbijt is goed maar elke dag hetzelfde.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2017

Goed hotel op een prima locatie

Het hotel ligt op 5-10 minuten lopen van het gezellige centrum. Prima hotel met goede faciliteiten. Voldoende bedden bij het zwembad en een goed ontbijt

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2017

Prima hotel. Geen uitgebreide keuken. Drankjes niet goedkoop.

Prima hotel. 3 liften. Dineren a la carte beperkt qua keuze en hoeveelheid. Geen praktische info gekregen bij inchecken. Alles vragen aan de balie. Rekening bij uitchecken niet zo duidelijk gespecificeerd.