Baia reviews

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2023

Bezoek hotel baia

Fijn, goed verzorgd hotel, mooi centraal bij het strand van Cascais. Personeel erg behulpzaam. Ok ontbijt, maar mag iets meer variatie in zitten.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2023

Op het strand

Dit hotel staat bijna op het strand! Prima hotel, vriendelijk personeel. Hotel is in 2022 verbouwd. Alles is actueel en netjes ingericht. Fijne kamer aan de achterkant van het hotel. Op het dak een deels overkapt zwembad en een zonnig terras. Nabij het hotel een ruim aanbod aan restaurants en winkels.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Top locatie, maar tegenvaller

Dit hotel ligt op een perfecte locatie, maar bij binnenkomst ijskoud door de airco. Inrichting is kil. De ontvangst bij de receptie is correct, maar kil. Kamer kleiner dan verwacht, bed veel te klein naar ons idee. Matras hobbelig. Er liep af en toe een mier in de badkamer, maar verder schone kamer en netjes elke dag bed opgemaakt en gestofzuigd. Ontbijt was prima, lekker vers. Iets meer variatie in broodbeleg was fijn geweest. We hebben het goed gehad en vonden het luxe om het strand en de zee voor de deur te hebben. Het zwembad hebben we niet gebruikt, verl te warm eh klein. Ook te weinig ligbedden en sfeer. Een eventuele volgende keer zouden wij niet weer dit hotel boeken.