Talisman reviews

Mw. L. Stoyanova
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

Uitstekend hotel

We vinden Talisman hotel een top hotel. Schone en ruime kamers. Met een locale knusse inrichting en gezellige zit hoekjes. Op een goede locatie. In de centrum van Ponta Delgada. Parking om de hoek. Rijke ontbijt en een goede restaurant. Om de hoek bevindt zich een heerlijke ijssalon. Onze topper-sfeer en kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Een prachtige, deels uniek pand in centrum van de stad.

Een prachtig oud hotel met een nieuwer gedeelte. Straalt historie uit. Het nieuwe deel heeft ook prachtige elementen zoals de trap, de glas-in-lood plafonds. Het is een ruim hotel. Op het dak is een zwembad en fitnessruimte die vrij te gebruiken zijn. Het ontbijt is uitstekend en ook de maaltijden zijn heerlijk. Er is een paar keer per week een buffet waar je voor € 25,- kunt eten en drinken. De ligging is centraal en in de nabijheid van winkels restaurants ed. We hebben genoten van ons verblijf en zouden het zeker aanraden bij anderen.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2018

Centraal

Mooi hotel in centrum. In de buurt veel diverse restaurants wasr je heerlijk kunt eten. Goed startpunt om diverse activeiten te ondernemem. Nadeel: heen en terugweg vertraging mbt het vliegen.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2017

Karakteristiek en centraal gelegen

Centraal gelegen.Mijn kamer 423 ruim!! En rustig. Personeel bijzonder vriendelijk.