Antillia reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Goed hotel en locatie

Zeer goede service en zeer schoon en vriendelijk personeel.

Klijnsma
Laatst bijgewerkt: 22 september 2023

Prima hotel om te slapen

Goed om te slapen + prima ontbijt. Ligging vind ik wat minder, geen mooi uitzicht. Hotel zit er tussen gebouwd. Alles wel op loopafstand

Hr. M. Koppens
Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Uitstekend hotel

Het is een keurig hotel, altijd schoon en netjes en voldoende faciliteiten. Nooit lang hoeven wachten voor service zaken. De auto entree is wel wat krap, maar dat past bij het hotel

Laatst bijgewerkt: 22 november 2019

Goed en schoon hotel

Min punt: dat de fitness permanent gesloten was tijdens ons verblijf. Dit was vooraf niet aangekondigd. Jammer.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Aanrader, ligt gunstig, rustig, personeel top en vriendelijk, superschoon!

Heel fijn aparthotel, we hadden studio en werdt iedere dag schoongemaakt, handdoeken gewiseld, Alles naar volle tevredenheid, heel fijn zwembad met goede bar.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2019

Appartement was boven verwachting groot en compleet.

Het appartement van Antillia was groot en heel goed ingericht. Toegankelijkheid, parkeren en ontbijt was bijzonder goed en compleet.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

mooi hotel, vriendelijke mensen, rustig gelegen, prettige sfeer

geschikt voor gezinnen, stellen, ouderen. voldoende faciliteiten. schoon

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2019

Perfect gelegen gezellig hotel

Heel vriendelijk onderhoudspersoneel en receptiepersoneel. Het keukenpersoneel was niet altijd even vriendelijk, meer naar de nonchalante kant. Grote en ruime kamers. De eerste dagen schitterend ontbijtbuffet en naarmate de vakantie vorderde, begon het telkens wat minder gevuld te worden. Jammer dat onze kamer aan de airconditioning bakken gelegen was, waardoor we 24/24 zoemend geluid hadden.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2018

Goed en net hotel

Het is een prima hotel appartement Goed verzorgd ontbijt met genoeg keuze Je kunt een appartement boeken meet de faciliteiten van een hotel in hetzelfde gebouw kamers zijn ruim en perfect ingericht

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2017

Zeer goed en ook zeer schoon.

Zeer fijne kruising tussen een appartement en een hotel.

dicht bij hotel
warm water waarin je kan zitten in een aangename temperatuur
De Vuurtoren vanuit een hoogte +- 1500 meter