Pinhal da Marina reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Gewoon goed!

Netjes ruim opgezet park en accommodatie

Hr. M.W.A.M. Francissen
Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Nieuwendijk
Laatst bijgewerkt: 21 april 2023

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2023

Prima uitgangspunt

Door de ligging prima als startpunt voor de vakantie. Rustig gelegen goed bereikbaar en op loopafstand van het centrum

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2023

Een wat onvriendelijk einde aan een prettige week

De laatste (achtste) dag van ons verblijf zijn we nog gaan lunchen. Toen we terugkwamen bij ons appartement, bleek onze sleutelkaart al geblokkeerd te zijn en konden we niet in het appartement. De receptie was op dat moment gesloten. Uiteindelijk kwam er een medewerker die ons op een onvriendelijke toon meldde, dat we er al om 11.00 uur uit hadden moeten zijn en dat dat ook op onze papieren vermeld stond. Het gesprek hierover verliep zeer klantonvriendelijk. We kregen de wind van voren. We hebben alles nog een keer nagelezen, de papieren van de accommodatie en van Ilios, maar nergens was die eindtijd vermeld. Uiteindelijk werd de sleutel gedeblokkeerd, waardoor we onze bagage konden pakken. Onze vlucht ging om 18.15 uur.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Voor herhaling vatbaar

Wat ontzettend attent dat er direct na de reservering telefonisch contact met ons werd opgenomen. ‘Ik zie dat er een mevrouw meereist van 88 jaar. Ik ga mijn best doen voor een appartement op de begane grond.’ Wat een service, het is een vakantievilla geworden met volledig ingerichte keuken, terras en tuin. Twee slaapkamers met elk een eigen badkamer, heel schoon. Jammer dat er in beide slaapkamers twee eenpersoonsbeddden staan, een Nespresso apparaat strekt tot aanbeveling. We komen zeker nog eens terug. Het vakantieadres ligt heel centraal in de Algarve. Familie Ben Ahmed-de Koning (64-60-88 jaar)

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2023

Wat kan nog beter

Het mooi, goed onderhouden en fris verblijf miste in de keuken enkele spullen in de keuken: geen filters voor koffiezetapparaat (ook niet in winkels gevonden), geen afwasborstel of -sponsje, geen keukendoekje, geen droogdoek voor afwas, geen papieren keukenrol. Een alternatief koffieapparaat (Nespresso) zou ook gewaardeerd worden.

Voorham
Laatst bijgewerkt: 6 februari 2023

Mos
Laatst bijgewerkt: 19 november 2022

Ruim compleet appartement maar de ligging vonden we niet helemaal ilios-waardig

Laatst bijgewerkt: 6 april 2022

prachtig aangelegd complex in mooie omgeveing

luxe sfeer in prachtig aangelegd complex met zeer ruime appartementen met zonnebalkon, elke dag heel goed 3-gangen keuzemenu, geserveerd aan tafel, elke dag bedden opgemaakt en schone handdoeken (behalve op zondag)