Turim Presidente reviews

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Mooi , schoon helaas weinig te doen

We hadden om rust gevraagd , helaas had de Portugese bevolking nog vakantie ( we gingen expres buiten onze kindervakantieperiode) daardoor zoveel herrie in en om het hotel zodat het voor ons geen fijne vakantie was. Het eten was vooral lauw dus ook geen succes.

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2019

super apparhotel

ben tevreden super schoon vriendelijke personeel ,rustig je kan lekker relaxen ,van mijn kamer als je op de balkon zit kijk je naar links de see naar recht de bergen wat wil je nog meer aanbevelen voor iederen

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2018

prachtige ligging en zeer vriendelijk personeel

wij hebben enorm genoten tijden s ons verblijf. Het centrum en strand is op loopafstand en de omgeving is prachtig

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2018

Eenvoudig, vriendelijk personeel, schoon.

Presidente ligt net buiten alle drukke gebieden direct aan het mooie strand, waar er veel meer van zijn, eenvoudig maar zeer schoon, vriendelijk personeel, enigszins een beetje gehorig .i.v.m .de plavuizen vloeren. Genoeg vermaak in de directe omgeving, veel mooie plekken, dorpjes etc, wandelen, fietsen, lekker eten ( niet duur ), of gewoon luieren op het strand. Auto huren is wel een pré. Mooi land en vriendelijk mensen.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2018

mooie rustige locatie. Schoon en vriendelijk personeel

Wij hadden een appartement en hebben niet bij het hotel gegeten en kunnen we niets over zeggen. De ligging vonden wij fijn gezien je direct aan een schitterend rustig strand ligt en na 5 minuten lopen sta je s'avonds op de drukke boulevard waar ook de grote drukkere stranden liggen. Het appartement was zeer schoon en bedden werden dagelijks opgemaakt. Handdoeken werden om de dag verschoond. Groot balkon en in elke kamervertrek een goede airco. Hou je van schoon en rustig zit je hier goed

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2018

Oud en gehorig maar vriendelijk personeel

Hotel is zichtbaar oud en behoorlijk gehorig. Boven en onderburen, schoonmaaksters, liften zijn te horen. Personeel is wel vriendelijk en doet hun best om je verblijf aangenaam te maken. Handdoeken werden bijna dagelijks verwisseld en bedden opgemaakt. Ligging is niet aan de boulevard. Daar moet je een stukje voor lopen, maar het is niet ver. Stranden zijn dichtbij en allemaal te lopen. Er is een klein (duur) winkeltje. Op de boulevard is een Spar te vinden. 2 km lopen een lidl.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2017

Helemaal top!!!!

Een hele mooie locatie, super mooi uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2017

netjes, vriendelijk personeel, groot mooie ligging

super fijn daar zeer betaalbaar, iedere dag poetsen handdoeken, zeer groot appartement...met alles (indien iets nodig extra pannen of zo meteen krijg je t) zeer behulpzaam vriendelijke balie medewerkers (wij hoefden geen borg te betalen terwijl men in de brochure zei van wel) heel netje s super HEEL GROOT BALKON MOOI UITZICHT Algarve je kunt er alles wat je wilt, winkelen, zonnen, watersporten, avontuur, ik ga snel weer terug

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2017

Uitmuntend

Mooie rustig buurt, vlak bij prachtige stranden, gastvrij personeel. Appartement is prima. Tip: huur een auto en ga het land ontdekken. We hadden een een waanzinnige vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2017

prima groot genoeg

prima groot appartement met groot balkon, De keuken was goed ingericht en alles was brandschoon. Enige wat we misten was wifi, maar te koop voor 15 euro per week. allen domme actie van nachtportier, was gevraagd om 5 uur te wekken maar belde om 3.30.

keuken
Weg oversteken en langs het pad lopen
uitzicht