AP Oriental Beach reviews

5,1

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2024

Ali Baba op praia da Rocha

In bouwstijl onderscheidt het hotel zich van de anderen hotels door de moorse invloeden die zich in de bouwstijl laten gelden. Niet geheel rolstoelvriendelijk maar ik kon me toch aardig redden daar. Prima behulpzaam personeel, genoeg privacy, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Zwembad aantrekkelijk maar te koud.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2017

Een fantastisch hotel

Een geweldig hotel met heel erg vriendelijke mensen. Heel erg schoon met hele goede bedden. Het eten vonden wij matig maar misschien ook een kwestie van smaak. Wij zouden zo weer terug gaan. Heerlijk zwembad en pal aan het prachtige strand. Al met al een heel goed hotel.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2017

Goed hotel en vriendelijk personeel

Goed hotel maar als je slecht ter been bent is het moeilijk op het strand te komen ivm trappen lopen. Rustige sfeer omdat er geen kinderen in het hotel logeren. Mooie kamers.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2017

Perfect.

Jammer dat het diner in twee fases ging, van 19.00-20.15 uur en van 20.30-22.00 uur. We hadden liever een inloop van 19.00-22.00 uur omdat het toch in buffetvorm was .

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2016

UITSTEKEND SFEERVOL HOTEL

Alles is verzorgd en gewoon goed. kamer is schoon, ruim met goed te regelen temperatuur en eersteklas bedden. Net als badkamer met goede watervoorziening. Wifi goed en gratis. Ligging hotel is ideaal.