Apartamentos Castelos da Rocha reviews

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Waar voor je geld

Prima appartement met waanzinnig dakterras. Dichtbij boulevard en eethuizen. Kan ‘‘s nachts wel rumoerig zijn buiten

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Prima appartement op goede ligging

Netjes mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Prima appartement inrichting verouderd

Inrichting aanpassen. Sobere stoeltjes, tafels ed

Laatst bijgewerkt: 8 november 2018

Geweldig, wel te koud voor het jaar. Geen verwarming.

Zie hierboven. Aankleding van het zeer ruime balkon was zeer pover. Wasrek en stoelen deels kapot vanwege ouderdom.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2018

Prima appartementencomplex.

jammer dat het bed veel tekort was, waardoor we geen al te beste nachtrust hebben gehad.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2018

Rustig en gezellig!

Hartelijke ontvangst met goede informatie. Leuk complex, niet te groot of te hoog.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2017

gedateerd, gehorig, zeker niet rustig gelegen.

In de omschrijving stond rustig gelegen. Ons blok stond aan een doorgaande weg. Op ongeveer 400 meter staat nog een appartementencomplex met daaronder Tony's bar. Deze start om ongeveer twaalf uur met muziek wat doorgaat tot een uur of drie, met aansluitend het gelal van de gasten. Iedere ochtend om vier uur gewekt door vier hanen, een zeer luid balkende ezel, hinikende paarden en blaffende honden. Bovenburen die graag vanaf half acht in de ochtend met de meubels schuiven. Personeel is wel erg aardig en hulpvaardig. Voor ons NOOIT meer.

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2017

We zouden er nar terug gaan!

-nadeel we moesten lang wachten voodat de shuttle bus ons wegbracht. -we werden ook al om 3 uur opgehaald,om kwart over 4 op het vliegveld. terwijl de vliegtuigen van de betrokkenen in de bus pas om kwart voor 7 en 7 uur vertrokken.we hebben telang rondgezworven. -lang geleden dat ik met ryanair hebben gevolgen,maar vervelend dat ze iedereen uit elkaar zetten. groot min punt naar ryanair.

Laatst bijgewerkt: 21 april 2017

Heerlijke plek

Ligt rustig en niet te ver van strand. Prettig appartement op begane grond, wel iets te klein balkon.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2017

Prima verblijf

Het app.is voorzien van alle gemakken: koffiezetapparaat, waterkoker, oven, strijkplank en strijkijzer en zelfs een wasmachine. De keuken is basic maar het is er allemaal wél zodat je ook zelf een keer kunt koken als je wilt. De verlichting zou iets beter kunnen i.v.m. sfeer of boekje lezen.

Gebouw 2
Bezoek aan Ferragudo strand