Turim Algarve Mor reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Leuke vakantie gehad.

Wr waten niet tevreden over het appartement i.v.m de zon op het balkon. Toen kregen we na het te vragen een appartement aan de andere kant van het geboue waar we heerlijk ochtendzon hadden. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2017

Vergaande glorie

Slechte bedden, ouderwetse inrichting, versleten bank

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

Mooi complex, enigszins gedateerd, maar gunstig gelegen t.o.v het uitgaansleven en het strand.

Appartementencomplex met zwembad, dat gunstig is gelegen t.o.v. strand, uitgaansleven en openbaar busvervoer. Dagelijkse schoonmaak; vriendelijk personeel maken het verblijf zeer aangenaam.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

fantastisch

zaten op de tweede etage met zeezicht. Zowel opstaan en slapen was met de gezellige drukte mooie ervaring.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2017

Een mooi ruim appartement,mooi uitzicht op zee,een mooie centrale ligging

Voor herhaling vatbaar!!Keukengerei mag wat uitgebreider....Wifi gekocht was ook vreselijk slecht en werkte voor geen meter.....Wel netjes ons geld teruggekregen!!

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2017

super appartement schoon vriendelijk boven verwachting

wij hadden een super appartement uitzicht op zee aan de ene kant en op de haven aan de andere kant er werd elke dag gepoetst, schone handdoeken wc papier gewoon top

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2017

Mooi groot appartement met prima bedden.

Het appartement is groot en functioneel ingericht.Alles is aanwezig.Bedden zijn prima.Iedere dag korte schoonmaak en bijna iedere dag schone handdoeken.Zeer vriendelijk en hulpvaardig hotelpersoneel.Bank in de kamer is niet prettig qua zitcomfort.Balkon aan de straatkant is wat fris in het voorjaar .Zon staat er pas op vanaf 15.00 u ongeveer

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2016

Prima appartement op perfecte locatie

Mooi, groot appartement met basis inrichting op een hele goede locatie (einde van de boulevard en vlak bij zee). We hadden ook een balkon met uitzicht op zee, dus waren zeer tevreden. Prijs/kwaliteit verhouding is top bij Algarve Mor. Hebben een heerlijke vakantie gehad in Praia da Rocha!

Ons uitzicht vanaf ons balkon van Algarve Mor