Vilanova reviews

5,6
5,6
3,6

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Wij hadden vele problemen met ons appartement. Matras was niet goed veel veren die eruit kwamen. Veel schimmel, koelkast was een ijsblok, ook als je hem op 1 zette. Het keuken blok werkte voor de helft. De hulp bij de receptie waren niet aanspreekbaar. Ze waren heel onaardig. Op 1 medewerker na. Maar die werkte maar 1 a 2 dagen per week.

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2020

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Na het lezen van de reviews lage verwachting. Maar dit is wat we kregen voor 131 euro pp voor een week in januari. Transfer heel goed. Uiterst vriendelijk personeel. Gratis upgrade naar een zeer ruim appartement. Niet het meest moderne maar prima en schoon appartement. Uitstekende ligging. Rust en geen enkele geluidsoverlast. Mooie tuin. En ook nog mooi weer 18 graden volop zon. Echt een heerlijke vakantie gehad voor een prikkie!

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2018

prima resort mooie ligging

wij hadden een studio en waren erg onder indruk van de ruimte die was boven verwachting ,groot balkon met zwembad uitzicht ,kwaliteit matrassen waren wel slecht spriralen voel je bij elke beweging dus topdek aanbevolen om mee te nemen ..er word gekookt op electra dat is even wennen maar hoe hard je je best doet de pannen waren geen anti aanbak dus ei bakken ging echt niet voor de rest alles schoon en geen opmerkingen ,het is gehorig op de gangen maar dat weet je van te voren als je op de strip zit ,personeel erg behulpzaam en vriendelijk

Kasteel silves