Quinta do Mar Country & Sea Village reviews

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

UITSTEKEND

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Zeer goed

Prima, vooral niet naar toe gaan dan blijft het lekker rustig.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Mooi gelegen rustige accommodatie.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Fijne vakantie

Prachtige locatie aan wandelpad dat langs de kust loopt.. De kamer was wat gedateerd maar prima voor ons. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend een goed gevarieerd ontbijt. De locatie is wat afgelegen dus een auto is wel handig.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Let bij je boeking op je vliegtijden!

We hadden een 9 daags vakantie geboekt, in de praktijk waren het 7 dagen. De vliegtijden waren zo slecht dat we pas om 22.00 aankwamen in het appartement en om 6.00 smorgens zijn vertrokken richting vliegveld. Bovendien moesten we 2x 50€ bijbetalen omdat we de huurauto buiten de reguliere openingstijden haalde / brachten.

Nagtegaal
Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Rustig plekje, wel een auto nodig.

We hadden een tweepersoons appartement met zeezicht. Het appartement was oubollig gemeubileerd maar wel met goede (harde) bedden en twee goede fauteuils. Het lag wel een beetje afgelegen en je had echt wel een auto nodig om ergens te komen. Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk en aardig. In Burgau en Luz heb je wel een paar leuke restaurants. Kortom wij hebben een fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Tot rust komen

Geweldig en schoon hotel/ appartement resort. Uitzicht bij het ontbijt terras super mooi. Je loopt zo naar de kustrand . Voor strand moet je even een stuk wandelen maar is goed te doen. Tip: zorg wel dat je een autootje tot je beschikking hebt. Het enige jammer is dat er geen restaurant is. Ook niet echt vlakbij het hotel. je kunt wel lekker en goed eten in Praia da Luz. Is een plaats via de kust goed te belopen. Taxi terug kost ongeveer tussen de €6/7,00. Wij waren er half februari en hadden heerlijk weer. Rond de 21 graden.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Fijn kleinschalig park

Van Den Brink
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

heerlijke plek voor wie van rust houdt

Prachtig opgezet park met Portugese villa's, beneden studio, boven kamer. Mooie omgeving, goede verzorging. Afgelegen dus fiets of auto nodig. Geen restaurant, wel geweldig ontbijt. Harde bedden!!